וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רס"ר אשכנזי הובא למנוחות: "נפל למען הארץ שכה אהב"

אשכנזי, לוחם בגדוד המילואים של בית הספר לקצינים שנהרג הבוקר ברצועת עזה, נטמן בבית העלמין ברחובות. "אלוהים לוקח רק את הטובים ביותר", ספדה לו אשתו. גיסו: "היה מלח הארץ"

צילום: דובר צה"ל, רויטרס; עריכה: קשת סידי; קריינות: אביב אברמוביץ'

רב-סמל ראשון יאיר אשכנזי, לוחם בגדוד המילואים של בית הספר לקצינים בה"ד 1, שנהרג הבוקר בקרבות בצפון רצועת עזה, הובא אחר הצהריים (שישי) למנוחות בבית העלמין הצבאי ברחובות. רס"ר אשכנזי, בן 36, ששימש היועץ המשפטי של עיריית מודיעין, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. נסיבות מותו עדיין נבדקות.

אלמנתו מוריה, שעבדה במשך חמש שנים בארגון "יד לבנים" כאחראית על הקשר עם משפחות שכולות, ספדה לו: "משהו אמר לי שזה החיבוק האחרון שלנו, אנחנו אמורים לחגוג השנה עשר שנות נישואין. לפני שלושה חודשים נולדה לנו ילדה ואמרת לי שאתה המאושר באדם, ששום דבר לא חסר לך, לא כסף ולא קריירה וכי אתה מקווה שהסטטוס הזה לא ישתנה. אלוהים לוקח רק את הטובים ביותר. יאיר שלי, מאור עיני, התגאיתי בך כל כך, נפלת מות קדושים למען הארץ שלך שכל כך אהבת. ילדיך יצטרכו להתמודד כעת עם האובדן והגעגוע. אני קוראת לכל החיילים לא להתייאש - תנו את כל כוחכם, כי זה מה שיאיר רצה".

מבצע "צוק איתן" - כותרות אחרונות
צה"ל: החייל הנעדר אורון שאול איננו בחיים
חשיפה: זו הצעתו של ג'ון קרי להפסקת האש
המהומות בגדה נמשכות: 5 נהרגו בעימותים עם מג"ב

רס"ר יאיר אשכנזי שנהרג בעזה. באדיבות המשפחה
רס"ר יאיר אשכנזי עם שני ילדיו אמיר ויואל/באדיבות המשפחה

אחר הצהריים, לאחר שהתבשרה על רוע הגזירה, פרסמה מוריה פוסט בפייסבוק שבו ספדה לבעלה: "בעלי היקר! גיבור שלי! אהוב לבי אינו עוד איתנו... נפל מות קדושים! רוצה להתעורר מהחלום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מתוך עמוד הפייסבוק של אלמנתו של יאיר אשכנזי. פייסבוק, צילום מסך
הפוסט שפרסמה בפייסבוק אשתו של רס"ר אשכנזי./צילום מסך, פייסבוק

"כל החיים שלו הוא חלם להיות לוחם", סיפר גיסו, ניסים אלפסי. "ההורים שלו תמיד חששו שיקרה לו משהו נורא. בכל פעם שפרצה מלחמה או מבצע צבאי, הוא הכין כבר את התרמיל וחיכה שיקפיצו אותו. רק לפני ארבעה חודשים נולדה לו תינוקת וחגגנו ביחד עם אשתו וילדיו את הבריתה שלה, אבל עכשיו יערה הקטנה תכיר את אבא שלה רק דרך התמונות והסיפורים".

אלפסי הוסיף כי "יאיר היה מלח הארץ, הוא היה בחור מדהים ופטריוט אמיתי. היה מוכן לוותר הרבה לטובת אחרים, לטובת המשפחה ולטובת המדינה. הוא הקים משפחה שהיא רק בתחילת דרכה וכולנו המומים וכואבים. אני מאחל לכל עם ישראל ולכל משפחה שהילדים שלה נלחמים כרגע בעזה שיאיר יהיה החלל האחרון".

לפניות לכתבות:
עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.co.il
דנה ירקצי: danayark@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully