וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של החייל הנעדר: אין חדש, סומכים על צה"ל

אחיקם משה דוד

23.7.2014 / 19:21

בת דודתו של סמל אורון שאול אמרה בפתח הבית בפוריה עילית: "הובטח לנו שכשיהיה עדכון, ימסרו לנו מידית". הורי גיל-עד שער ביקרו את המשפחה: "הם יודעים להתמודד עם הקושי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הסיכוי שהוא בין החיים הינו קלוש". סמל אורון שאול/מערכת וואלה!, צילום מסך

בני משפחתו של סמל אורון שאול, בן 21, לוחם חטיבת גולני המוגדר נעדר ברצועת עזה, מסרו הערב (רביעי) הצהרה לכלי התקשורת בביתם בפוריה עילית.

"נכון לרגע זה, אין לנו שום מידע חדש בנוגע לאורון", אמרה נציגת המשפחה רחלי גזית, בת דודתו של שאול. "אנחנו עומדים בקשר עם הצבא והובטח לנו שברגע שיהיה עדכון, הם ימסרו לנו אותו מידית. אנחנו סומכים על הצבא שיעשו את זה".

היא הוסיפה: "חשוב לנו לומר תודה לעם ישראל על התמיכה, העזרה, האהבה שכולנו מרגישים אותה. אלה ימים טרופים ואנחנו מרגישים את עם ישראל כאן. חשוב לנו לומר שאנחנו מחזקים את חיילי צה"ל ומוסרים תנחומים כנים למשפחות השכולות והחלמה מהירה לפצועים בשטח".

הערב ביקרו את משפחת שאול אופיר ובת גלים שער, שבנה גיל-עד בן ה-16 נחטף ונרצח בחודש שעבר יחד עם נפתלי פרנקל ואיל יפרח. "המשפחה חזקה ויודעת להתמודד עם כל הקושי", אמרו בני הזוג שער בצאתם מבית המשפחה. "אני חושב שזה מחזק את כולנו, את הצבא שלנו במשימה שלו ואנחנו מקווים לבשורות טובות. אנחנו לא יורדים לפרטים, אבל כמונו-כמוהם: יש לנו את מערכת הביטחון שיודעת ללוות אותם ותלווה אותם, וכמו שאנחנו סמכנו עליהם, הם בידיים של מערכת שתעשה הכול".

מבצע "צוק איתן" - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
הותר לפרסום: שלושה לוחמים בצנחנים נהרגו בעזה
צפו: צה"ל תוקף בבית החולים וואפא ברצועה
"לא ממהרים לחזור": תושבי העוטף נמלטו מאיום המנהרות

אופיר ובת גלים שער, הוריו של גלעד שער, סופדים לו, יוני 2014. טלי מאייר
"המשפחה חזקה". בת גלים ואופיר שער סופדים לבנם בהלווייתו בתחילת החודש/טלי מאייר

אתמול בבוקר הודיע צה"ל כי אחד מהלוחמים שהיו בנגמ"ש שנפגע מטיל נגד טנקים בלילה שבין שבת לראשון בשכונת שג'אעיה שבמזרח העיר נעדר, ורק שש גופות זוהו בוודאות. "עד כה זוהו בוודאות שישה חללים, וזאת לנוכח מורכבות האירוע. מאמצי הזיהוי והבירור באשר ללוחם השביעי ממשיכים להתבצע בכל הערוצים", נמסר.

ראש אכ"א, אלוף אורנה ברביבאי, ביקרה שלשום בבית המשפחה. לאחר שסיפרה להורים על השתלשלות הבדיקה בנוגע לגורל בנם, אמר אחד מבני המשפחה כי מבחינתה החייל חי. בתגובה אמרה ראש אכ"א כי הסיכוי שהוא בין החיים הינו קלוש. עם זאת, בצה"ל הדגישו כי גורלו אינו ידוע באופן ודאי.

כבר אתמול מסרה גזית הודעה בשם המשפחה. "ראש אכ"א ורמ"ח נפגעים הודיעו שלפי ממצאים בזירה ובנגמ"ש זוהו שישה חללים. מכל הממצאים שנבדקו לא נמצאו ממצאים של אורון", אמרה גזית. היא הדגישה: "ישנם ממצאים נוספים, הבדיקות לא הסתיימו. אנחנו בקשר רציף עם גורמי הצבא. חשוב לנו להגיד שכל עוד הבדיקות לא הסתיימו, ואין ממצאים חד-משמעיים, מבחינת המשפחה אורון לא חלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully