וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לאוהדיה: "בואו להלוויתו של החייל שון כרמלי"

21.7.2014 / 16:14

כרמלי, לוחם גולני שנהרג במהלך תקרית הנגמ"ש, עלה מארה"ב בגיל 16, אהד את הקבוצה והיה חייל בודד: "לא רוצים שהלווייתו תהיה ריקה מאדם". כרמלי ייטמן הערב ב-23:00 בבית העלמין הצבאי בשכונת נווה דוד שבחיפה

ניסים שון כרמלי. באדיבות המשפחה
לשון כרמלי לא הייתה משפחה בישראל, מכבי חיפה הייתה המשפחה שלו". כרמלי/באדיבות המשפחה

מכבי חיפה פנתה היום (שני) לאוהדיה בבקשה מיוחדת להגיע להלווייתו של אוהד הקבוצה, סמל ראשון ניסים שון כרמלי, לוחם בחטיבת גולני, בן 21 מרעננה, שנהרג אמש במסגרת מבצע "צוק איתן". כרמלי היה חייל בודד, במקור מטקסס, שהתגורר ברעננה, והוא נהרג בתקרית הנגמ"ש ברצועה.

"אנחנו באוסטריה אבל הלב בישראל", נמסר בהודעת מכבי חיפה. "לשון כרמלי לא הייתה משפחה בישראל, מכבי חיפה הייתה המשפחה שלו ולכן האוהדים שלנו חייבים ללוות אותו בדרכו האחרונה. הלוואי ויכולנו להיות שם. תייצגו אותנו כמשפחה אחת ירוקה וגדולה".

"זו בקשה ענקית מאיתנו אליכם אוהדי מכבי חיפה וזו ההזדמנות שלכם לעשות מצווה גדולה", נכתב בדף הפייסבוק של אוהדי מכבי חיפה. "שון כרמלי שנהרג אמש היה חייל בודד ואנחנו לא רוצים שההלוויה שלו תהיה ריקה מאדם. היום בערב תתקיים ההלוויה שלו בבית העלמין הצבאי בשכונת נווה דוד בחיפה בשעה 23:00. בואו לתת כבוד אחרון לגיבור שנהרג כדי שאנחנו נוכל לחיות. זה המעט שנוכל לעשות עבורו ועבור העם שלנו".

מבצע "צוק איתן" - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
סרן צביקה קפלן נטמן: "המלאכים מחכים לך"
נתניהו: "הפגיעה במנהרות מצליחה מעבר למה שציפינו"
החיבוק האחרון: הפרידה המצמררת של אב מהבן שנפל
חוסלו עשרה מחבלים שחדרו לישראל; נפגעים לכוחות צה"ל

ניסים שון כרמלי. באדיבות המשפחה
שון כרמלי/באדיבות המשפחה

שון כרמלי עלה לישראל בגיל 16 והצטרף לשתי אחיותיו החיות בארץ. "הוא כמו האח השני שלי", סיפר חברו הטוב אלכס קורטסה לוואלה! חדשות. "אין לי מילים לתאר איזה בן אדם זהב. דיברנו לא מזמן והוא אמר לי 'אני לא רוצה עוד פעם עזה'. אבל למ"מ שלו הוא אמר שהוא נכנס, למרות שהיה פצוע בקרסול. זה מראה איזה בן אדם הוא".

שלושת חבריו הטובים - אלרוי מזרחי, סי אסוס וליאן חזיזה - כולם גדלו יחד עם כרמלי בטקסס ועלו יחד לישראל במטרה אחת: להתגייס לצה"ל. "כל הזמן דיברנו מה נעשה אחרי הצבא. רצינו לנסוע לחופשה בטקסס יחד. לא קל להגיע לבד לארץ זרה, אבל עשינו את כל זה כדי להתגייס", סיפר מזרחי. "הוא היה הכי 'ברבאק', תמיד דיבר רק על גולני, לשם רצה להגיע", הוסיפה אסוס. "הוא תמיד אמר שייכנס לעזה לשמור עלינו. חברה שדיברה איתו שאלה אם הוא מפחד להיכנס לעזה. הוא ענה לה 'מה פתאום? גולנצ?יק לא מפחד'".

חזיזה סיפרה כי דיברה עם אמו ב-3:00 לפנות בוקר. "קודם כול היא שאלה אם קניתי לו את מה שביקש לפלייסטיישן. אחר כך היא שאלה אם הוא נכנס לעזה. הבנתי שגולני לא נכנסים בשלב הזה, אז אמרתי לה שלא תדאג ושהוא יחזור בשלום ולשלום. הכול יהיה בסדר. לצערנו קמנו לחדשות האיומות האלה. זה לא נתפס". שון הותיר אחריו זוג הורים ושתי אחיות. הוא הועלה לדרגת סמל-ראשון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
קריאה של דף אוהדי מכבי חיפה לבוא להלווייתו של שון כרמלי. פייסבוק, אתר רשמי
הקריאה בדף הפייסבוק של אוהדי מכבי חיפה/אתר רשמי, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully