וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות בגדה ובעזה לאחר שחמאס הודיע: "חטפנו חייל"

21.7.2014 / 7:16

טענות חמאס בדבר חטיפת לוחם צה"ל, במהלך הקרב בשג'אעיה, הוכחשו בתוקף על ידי גורם צבאי וכן על ידי שגריר ישראל באו"ם. עם זאת, ברחבי הגדה המערבית וברצועה הגיבו תושבים בירי זיקוקים

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

ברחבי הגדה המערבית וברצועת עזה חגגו הלילה (שני) תושבים את הודעת הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, שהודיעה אמש כי שבתה חייל ישראלי. לפני טענת חמאס, שהוכחשה על ידי גורמים בצבא, החייל נחטף במהלך הלחימה בעזה בקרב בשכונת שג'עאיה שבעיר עזה, שבו נהרגו 13 לוחמי חטיבת גולני.

דובר הזרוע הצבאי של החמאס מדבר במסיבת עיתונאים בעזה, יולי 2014. רויטרס
חמאס הודיע: "חטפנו חייל" - התושבים חגגו ברחובות/רויטרס

במסיבת עיתונאים שכינסה הזרוע הצבאית, היא אמרה את שמו של החייל ואף הציגה לכאורה את מספרו האישי. מצה"ל נמסר כי הנושא נמצא בבדיקה, אולם שגריר ישראל באו"ם, רון פרושאור, דחה הלילה בתוקף את הטענות בדבר החטיפה. בפתח כינוס חירום של מועצת הביטחון, הבהיר פרושאור כי השמועות על חטיפת חייל הן שקריות. "אין חייל ישראלי חטוף", אמר פרושאור לכתבים במקום.

מיד לאחר הדיווח אמש, הכחיש גורם צבאי את השמועות שנפוצו על אירוע חטיפת חייל צה"ל. הגורם הביע צער על גל השמועות שמלווה את הפעילות המבצעית של צה"ל. לדבריו, הדבר מפריע בשעות אלה למאמץ המבצעי וכי השמועות מסבות דאגה מיותרת לעשרות אלפי משפחות של חיילים בסדיר ובמילואים הנמצאים ברצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully