וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל המצב: היכן לא יתקיימו היום קייטנות ולימודים?

בתום הערכת מצב של פיקוד העורף הוחלט כי באשדוד, באשקלון ובבאר שבע לא יתקיימו פעילויות חינוכיות. בשדרות יתקיימו פעילויות חינוך במקומות הנמצאים במרחק 15 שניות ממרחב מוגן

צילום: יותם רונן, שי מכלוף, דובר צה"ל, רויטרס; עריכה: יותם בן-דוד, קשת סידי; קריינות: אביב אברמוביץ'

בשל המצב הביטחוני והימשכותו של מבצע "צוק איתן", קיים פיקוד העורף הערכות מצב לגבי קיומן של פעילויות חינוכיות היום (ראשון) ברחבי הארץ. בבאר שבע לא יתקיימו לימודים, גם לא במסגרות החינוך המיוחד, קייטנות ויתר האירועים העירוניים המתוכננים. באשדוד לא יתקיימו לימודים וקייטנות, ובוטלו שיעורי התגבור בתיכונים. בחינוך המיוחד יתקיימו פעילויות רק בהתאם להנחיות מהימים האחרונים, וללא הסעות.

באשקלון לא יתקיימו פעילויות במסגרת קייטנות הקיץ בכל מוסדות החינוך בעיר. הפעילות לילדי החינוך המיוחד תתקיים באותם המוקדים במקלטים ובמתנ"סים העירוניים. בשדרות יפעילו את מערכת הלימודים, הקייטנות והמתנ"סים על פי הנוהל של שהייה במקום הנמצא במרחק של 15 שניות ממרחב מוגן. ביבנה יתקיימו פעילויות החינוך בהתאם להנחיות ההתגוננות של פיקוד העורף. באופקים, בעקבות שינוי בהנחיות פיקוד העורף, לא יפעל בתי הספר, הפעוטונים וכיתות החינוך המיוחד, בנוסף לגני הילדים שהפסיקו את פעילותם בתחילת המבצע.

מבצע "צוק איתן" - כותרות אחרונות
חדירת המחבלים ליד עין השלושה: "שהו בשטח כשעה"
"אמוץ אמר: 'לא יכול להשאיר את החיילים שלי לבד""
בעקבות ההפגנה: האם תישלל אזרחותה של ח"כ זועבי?

נפילת רקטה בכביש באשדוד, 19.7.2014. דוברות עיריית אשדוד,
פגיעת רקטה בכביש באשדוד/דוברות עיריית אשדוד

בגן יבנה לא יתקיימו קייטנות ובתי ספר של הקיץ, אך יתקיימו פעילויות לילדים בכיתות א' ו-ב' במרחבים מוגנים הנמצאים בבתי ספר יסודיים במועצה. כמו כן, בעומר וביישובי המועצות האזוריות שדות נגב ומרחבים יפעלו קייטנות בתי הספר וגני הילדים במרחבים מוגנים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבצע "צוק איתן" נמשך הלילה ביתר שאת בתקיפות נרחבות ברחבי הרצועה: צה"ל מפגיז בארטילריה כבדה יעדי טרור לכל אורך הרצועה ומפציץ מהאוויר. הדי פיצוצים נשמעים היטב באזור. בחילופי אש באזור מסוים ברצועה נהרגו אמש 15 או 16 מחבלים, בפעולה שגובתה על ידי חיל האוויר וכן בהפגזת טנקים. חיל האוויר תקף גם חוליית מחבלים ממזרח לחאן יונס שבדרום רצועת עזה. זוהו פגיעות במטרה.

רקטה התפוצצה בשטח פתוח באשקלון, יולי 2014. גל חזיזה, אשקלונט, מערכת וואלה! NEWS
שריפה שפרצה בשטח פתוח באשקלון בעקבות נפילת רקטה/מערכת וואלה! NEWS, גל חזיזה, אשקלונט

בשטח הרצועה פועלים כוחות חי"ר מחטיבות הצנחנים, נח"ל, גבעתי וכן מחיל השריון, מההנדסה הקרבית ומיחידות מיוחדות. במהלך פעילות של גדוד 52 מחיל השריון שוגר אמש טיל נ"ט לעבר טנק בשטח הפלסטיני. כתוצאה מהשיגור, הופעלה מערכת "מעיל רוח", ומסיבה לא ברורה היא פגעה בחייל. החייל נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. נסיבות האירוע נחקרות.

אתמול התבררו פרטים על אודות חדירת המחבלים בבוקר יום שבת, שבחילופי האש שהחלו בעקבותיה נהרגו רב-סרן (במיל') אמוץ גרינברג וסמל אדר ברסנו. מהתחקיר בנושא עלה כי הכוחות לא הבחינו במחבלים במשך זמן רב. מהתחקיר של קציני החטיבה הדרומית באוגדת עזה, בפיקודו של אל"מ עמוס הכהן, עולה כי בזמן זה הסתערו המחבלים על מוצב ריק שלא היה מאויש, בעקבות החלטה של מפקד אוגדת עזה, תא"ל מיקי אדלשטיין. עקבות המחבלים בשטח מגלים כי הם הסתובבו ביער בארי וחיפשו אחר חיילים. לאחר כשעה בשטח הם זיהו ג'יפ ממוגן של חטיבה 188, שהיה מלווה בג'יפ מיצובישי בלתי ממוגן. החוליה תקפה את כלי הרכב באמצעות טילי נ"ט וכתוצאה נהרג קצין בג'יפ הלא ממוגן.

כוחות צה"ל בגבול עם רצועות עזה. AP
כוחות צה"ל בגבול עם רצועות עזה/AP
בית בגן יבנה נפגע פגיעה ישירה מרקטה, יולי 2014. ענף הסברה, פיקוד העורף
בית שספג פגיעה ישירה מרקטה בגן יבנה/פיקוד העורף, ענף הסברה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully