וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוס 747 של "דלתא" נחת נחיתת חירום מוצלחת בנתב"ג

13.7.2014 / 2:13

הטייסים בטיסה 469 של חברת "דלתא", שיצאה הלילה מישראל לניו יורק, דיווחו על תקלה במערכת המדפים המותקנת על הכנפיים. "לא נשקפה סכנה לנוסעים בשום שלב של הדרך"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המטוס שורף דלק באוויר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מטוס בואינג 747 של חברת "דלתא" שהמריא כטיסה 469 עם מאות נוסעים מישראל לניו יורק, נחת לפנות בוקר (ראשון) נחיתת חירום מוצלחת בנמל התעופה בן גוריון. המטוס נתקל בתקלה טכנית כשעה אחרי ההמראה מישראל, ונאלץ לשוב על עקבותיו בחזרה לנחיתה.

על המטוס היו 362 נוסעים. המטוס עשה "הקפות" באוויר מול חדרה, כדי לרוקן את מכליו מדלק מיותר ולהקל על משקלו לקראת הנחיתה. צוותי חירום רבים, בהם אמבולנסים וכבאיות, הוזעקו לנמל התעופה ונערכו על המסלול, לקראת נחיתתו של המטוס העמוס.

רמי ניר, ראש אגף מבצעי קרקע בנמל התעופה, אמר כי על הקרקע הוכרזה כוננות 2 - המצב הגבוה ביותר, הנובע בין היתר בשל מספר הנוסעים הרב שהיה על המטוס, כמעט 400. "לקראת סוף סיום ההמראה התגלה תקלה טכנית, אך לכל אורך הדרך לא הייתה כל סכנה לנוסעים", הדגיש. "הכל הסתיים בשלום".

בחודש אפריל הוכרז מצב חירום בנמל התעופה, אחרי שמטוס בואינג 757 של חברת "פדקס" דיווח על תקלה במערכת ההידראולית. המטוס, ועליו שלושה אנשי צוות, נחת בשלום.

בחודש דצמבר 2013, מטוס תובלה שאיבד את אחד ממנועיו נחת בשלום בנתב"ג. שני הטייסים שהיו בכלי הטיס לא נפגעו בעת נחיתת החירום.

בסרטון: המטוס אחרי הנחיתה

  • עוד באותו נושא:
  • נתב"ג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully