וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוצחים - אש זרה ומסוכנת

נדב שרגאי

7.7.2014 / 7:59

בצד הפלסטיני שבכה ו"רקד" אתמול בעת ובעונה אחת על דמו של הנער מוחמד אבו חדיר - "נקמה" היא עבור רבים תרבות חיים, והטרור והשהידה הם להמונים שם טבע שני. בצד ההוא אין "שלום עכשיו" או "תג מאיר" פלסטיניים, שיוקיעו השכם והערב בשם המוסר והאנושיות אלפים?אלפים של פיגועים ומעשי רצח של יהודים, כפי שעושים זאת הארגונים הללו אצלנו, כל אימת שקומץ טרוריסטים פושעים יהודים, משולי השוליים שלנו, לוקחים את החוק ואת החיים לידיהם.

ואף על פי כן - אנו מצווים להקיא מתוכנו ולהוקיע גם את המיעוט הזעיר הזה, שחשוד כפי שפורסם אתמול ברציחתו ובשריפתו למוות של הנער הערבי. אנו מחויבים לשאול ולזעוק בקול בלשונו של הנביא יחזקאל - "דם תשפכו והארץ תירשו?"; להבהיר שזו היא אש זרה ומסוכנת, שעלולה לשרוף את הבית הקיבוצי שלנו על יושביו; שצריך לכבותה במהירות. כתבנו כאן בעבר ש"תג מחיר" עלול להיות הצעד הראשון במדרון חלקלק.

עכשיו התברר שהדרך בין הצתת מסגדים להצתת אנשים אינה רחוקה כל כך. נבלה נעשתה בישראל. לרוצחים לכאורה אני משוכנע - אלא אם כן יוכיחו לי אחרת, לא רק שאין אלוהים. אין להם גם רבנים, ואף על פי כן עשבי הלענה המעטים הללו צמחו בערוגותינו, ויש לעקרם, למען יהיה מחננו טהור. עוד מעט יעוטו יפי התוגה והנפש על המתנחלים ועל "הימין". זהבה גלאון, "זריזה במצוות", כבר סימנה אתמול את השרים שקראו לנקמה ללא הבחנה. לא היה דבר כזה. עוד מעט קט יתנפלו על "הרבנים ששותקים". ובכן - הם אינם שותקים. הם מגנים וגינו בלי סוף, תחת כל עץ רענן ומול כל מיקרופון. על דפי העיתון הזה אמר למשל לא אחר מאשר זקן רבני יש"ע, הרב נחום רבינוביץ', כי מדובר ב"בריוני החורבן, הדומים לאנשי סדום ועמורה, באנשים שכוחות הנפש שלהם מעוותים לגמרי".

שורפי הנער למוות, כמעט מיותר לציין, רחוקים שנות אור ממדרגתם, מוסריותם ואנושיותם של האימהות והאבות שבניהם נרצחו ונחטפו, אלה שאת מותם ביקשו לכאורה לנקום. הם שפכו דם נקיים, הכבידו עוד יותר על חופש התמרון המוגבל בלאו הכי של הממשלה "המכילה" שלנו וחיללו את שם ישראל וכבוד ה' ברבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully