וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עאלק רעידת אדמה במשטרה

איציק סבן

6.7.2014 / 8:38

חלק מכלי התקשורת ניצלו בסוף השבוע את מסך העשן שהוטל על החקירה הפלילית, שמתנהלת במחלקה לחקירת שוטרים במשרד המשפטים, וניסו בניסוחים פתלתלים ומערפלים - שנועדו להסוות כוונות ולהסיח את הדעת - לשוות לחקירה אופי של רעידת אדמה, כאילו איזה צונאמי הולך להטביע את המשטרה ואת מי שעומד בראשה.

קוראים נכבדים, היזהרו מהכותרות שמוכרים לכם גורמים אינטרסנטיים, שבשבועות האחרונים, מסיבות כאלו ואחרות שעדין אי אפשר לפרט, עסוקים מבוקר עד לילה בניסיון להפיל מפכ"ל כשיטת חיסול מוכרת, בתגובה לכישלונם של מי שהם חפצים ביקרם.

הפרשה החדשה הנחקרת במח"ש היא אכן פרשה פלילית, שאם הפרטים הידועים בה קרו, יש לחקור אותה במלוא העוצמה ולהעמיד את האחראים בה לדין; אך היא אינה טלטלה או רעידת אדמה והמפכ"ל אינו קשור אליה.

אפשר למתוח ביקורת על המפכ"ל, אך יש לשים קו מפריד בין מחדל המשטרה בשיחת החטוף גיל?עד שער ז"ל למוקד 100 של משטרת מחוז ש"י לבין תפקודו. דווקא בפרשת המוקד - בניגוד לגופי ביטחון אחרים שלהם חלק לא קטן בכישלון - המשטרה ידעה לטפל ודנינו לא הסתפק בש"ג.

המשטרה עוברת ימים לא פשוטים. בשבועיים האחרונים, בעוד מרבית השוטרים ומפקדיהם עובדים סביב השעון ועושים עבודה נאמנה לטובת הציבור, עיתונאים ציניים עושים עיתונות צינית ומרבים להשתלח בשוטרים ובעומד בראשם בניסיון להחלישם.

אחרי זה מופתעים שהפושעים והעבריינים מתחזקים.

  • עוד באותו נושא:
  • משטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully