וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: "נפוצו פרסומים שמטרתם להכפיש את דנינו"

4.7.2014 / 11:51

משטרת ישראל הגיבה לראשונה לדיווחים ביממה האחרונה על אודות פרשה חמורה שמטלטלת את צמרת הארגון. "ראוי היה להימנע מדיווחים חסרי תוכן, המבוססים על ספקולציות ומעצימים את הדרמה"

המפכ"ל יוחנן דנינו בכנס המועדון לתעשייה ולמסחר. דרור עינב
התייחסות ראשונה לדיווחים. המפכ"ל דנינו/דרור עינב

כיממה לאחר פרסום דבר קיומה של פרשה חמורה המטלטלת את צמרת המשטרה, הגיבו היום (שישי) במשטרה לראשונה לפרסומים. "החל מאמש אנו עדים לפרסומים באמצעי התקשורת השונים, הרוויים בכותרות וברמיזות שיש בהן כדי להכפיש 30 אלף שוטרים מסורים, העושים ימים כלילות למען בטחון אזרחי ישראל, זאת מבלי שתינתן לנו האפשרות להתייחס לנושא, שכן פרטי 'הפרשה' לכאורה, במידה שיש כזו, כלל אינם מצויים בפנינו", נמסר בהודעת המשטרה.

עוד נמסר, כי "ראוי היה להמתין ולהימנע מפרסומים חסרי תוכן המבוססים על הערכות וספקולציות, תוך שעל מנת להעצים את הדרמה מצורפת להם רשימת אירועים שאינם קשורים זה בזה ותכליתם היא לפגוע במשטרת ישראל ובעומד ראשה".

הפרשה שמסעירה את צמרת המשטרה צפויה להתפרסם בימים הקרובים, ועלולה לפגוע קשות באמון הציבור בארגון. בשלב זה, כלי התקשורת מנועים מלפרסם את הפרשה החמורה, אך במשטרה מודעים לה היטב וויודעים שהיא עלולה לגרום לרעידת אדמה קשה בקרב הארגון, שסבל בשנה האחרונה מפרשיות מביכות. האחרונה שבהן קשורה במחדל מוקד 100 בפרשת חטיפת ורצח שלושת הנערים, וכן פרשיית הרב והניצב שבמרכזה הרב יאשיהו פינטו וניצב מנשה ארביב, וקריסת תיק חקירת הרצח בבר-נוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully