וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון מירן: "אני המנצח הגדול של "האח הגדול"

ערן סויסה

27.6.2014 / 6:00

למחרת ההדחה דורון מירן התעורר בשמונה בבוקר ואמר לעצמו: "אני לא אפספס אף דקה בדרך לתהילה, למרות שאני תמיד זוכר שהדרך אל האושר רצופה מכשולים" המועדונים כבר רודפים אחריו

דורון מירן. מור שאולי
דורון מירן/מור שאולי

הפגישה עם דורון מירן מתקיימת פחות מיממה אחרי שהודח מ"האח הגדול", והוא עדיין באופוריה. יש לו כבר עוזר אישי שמנהל את הלו"ז העמוס, דוד שמו, שבשעות הפנאי הוא גם בן הזוג של בתו, מירן. עיניו אדומות, מאז ההדחה ישן רק שעתיים. במהלך השיחה יישמטו עפעפיו פעמיים. אבל חשוב לו להיות פה. "אחרי שנגמרו שבע השנים הרעות הגיע הזמן לשבע השנים הטובות, וגם על שלוש אני חותם - איך אני איתך? דורון מירן זה המנצח הגדול של 'האח הגדול'. תזכור מה אני אומר לך, אני לא הפסדתי".

נו באמת.

"תסתובב איתי ותראה איך כולם אומרים לי, 'חשבנו שאתה בגמר'. אבל היתה שאננות ובסוף הפסדתי. איזה הפסדתי? ניצחתי. אני בטוח שיזכרו אותי יותר מהרבה אנשים שנשארו שם, ואני מבסס את זה על כל הפידבקים שאני מקבל. גם הטלפון קרס, מאתמול עד היום קיבלתי כמות טלפונים שלא קיבלתי במשך שנה שלמה. מעניין שפתאום כולם מתקשרים, וכל המועדונים מתחרים מי יקבל את הופעת הבכורה
שלי. 'האח הגדול' עשה את שלו בשבילי".

מה עבר עליך אחרי ההדחה?

"נכנסתי לחדר של ההפקה, ישבתי עם אסי וארז, והיה כיף. קיבלתי רק מחמאות, וזה היה מהלב. ככה הרגשתי. הבנתי מהם שהלך להם מתמודד גדול. הייתי דייר מאוד דינמי. לקח לי הרבה זמן עד שהדמות שלי יצאה, אבל כשהיא יצאה זה היה וואו. אני אבידה לתוכנית. הרגע שבו פרצתי בבכי במשימה של 'הכוכב הבא' היה אחד הרגעים ששברו את כל השיאים בכל העונות של 'האח הגדול'. "כשחזרתי הביתה חיכו לי עשרות אנשים מתחת לבית, גם אנשים שאני לא מכיר וגם אנשים מהסביבה. קיבלו אותי בשירה של 'נשבע לך לא בוגד'. אני גר ברחוב ראשי בגבעתיים, והיה שם שלט ענק עם הכיתוב 'מה יהיה עם החיים שלך?' ומדבקות בכל פינה. חיבוקים, נשיקות ומעריצים. היה נחמד.

"עליתי הביתה. אורטל, שהודחה לפני כמה שבועות, באה אלי עד ארבע וחצי?חמש בבוקר, ובשש וחצי נרדמתי. בשמונה כבר הייתי על הרגליים. לא יודע איך הצלחתי לקום, אבל אמרתי לעצמי שבשבילי החוויה זה לא להיות ב'האח הגדול', אלא להיות אחרי 'האח הגדול'. אז אני לא אפספס אף דקה בדרך לתהילה. למרות שדורון מירן תמיד זוכר שהדרך אל האושר רצופה מכשולים".

יש לך כבר סוכן?
"מחר קבעתי עם כמה אנשים מעניינים, נראה איך זה יעבוד. אני חייב לישון טוב, כי אם לא, ההחלטה לא תהיה נכונה. אל תשכח שהניהול הכושל של דורון מירן פגע לו בקריירה, ואני לא מתכוון לחזור עלזה. תכתוב שיוצא לי עוד היום שיר חדש עם מירן, מירן, הבת שלי".

אתה מכה בברזל בעודו חם.

"ברור, הכל אסטרטגיה. כמובן שמייד אחרי השיר הזה ייצא השיר הכי מדובר, 'נשבע לך לא בוגד 2'. הבנתי שכשהייתי בבית, כל מיני צעצועים עשו קאבר לשיר שלי. המקור זה המקור, ואם טוב להם עם זה, אז שיזרמו. 'נשבע לך לא בוגד 2' יהיה שיר חדש, עם לחן וטקסט שונים. אגלה לך שהוא ייכתב מהזווית של האישה".

"בתוך תוכי רציתי לצאת"

מירן (51), נשוי לדורית ואב לשלושה: מירן (21),"כמו שיש דוראן דוראן חשבתי שיהיה מגניב גם מירן מירן". בן (19) וגיל (14). לפני יותר מחודש נכנס לבית "האח הגדול" כאחד הדיירים של העונה השישית. הוא עדיין לא מבין למה הודח, אבל תהיו בטוחים שיש לו הרבה מה להגיד על זה. "האמת, לא האמנתי שאצא, כולם אמרו לי שאין סיכוי שאצא, אבל בתוך תוכי רציתי לצאת.

כמה אפשר? לפני שנכנסתי לבית היתה לי שיחה עם הילדים. אמרתי להם: משפחתי היקרה, מספיק לי לשרוד ארבע הדחות - ואני מלך. קשה להתמודד מול הצעירים החטובים והיפות האלה שהכניסו, אבל עכשיו לא נשאר בבית שום דייר מעניין. משעמם טיכו".

בוא נדבר על אלדד.

"עוד כשהוא ירד במדרגות ראיתי בחור מתנשא. ההליכה שלו כבר שיגעה אותי. הבנתי שהוא מגיע מאזור גוש קטיף והוא התחיל לדבר על פוליטיקה, ואני לא ממש מבין בזה. אבל הוא דיבר על זה בפלספנות, על גבול הגזענות. הוא אוהב להשפיל ולהתגרות. הוא בעצמו אמר לי שהוא עובד על זה, והכי גרוע שהוא גם יודע לבקש סליחה כמו כוכב. ודורון סלחן, סולח, אבל לא שוכח".

בגלל מה שהוא אמר על אשתך?

"בדיוק. סלחתי עד שהוא הגיע לקו האדום, וברגע שהוא זרק מילה לא במקום על אשתי - נגמר לו. כשקארין יצאה מהבית עזבתי אותו כי הוא היה בדיכאון, אז כיבדתי אותו ולא התקרבתי אליו. אבל אחרי שאמר מה שאמר על אשתי - אני אפילו לא רוצה לחזור על זה - כבר התפרקתי. למזלי הדיירים עצרו אותי והאח הגדול קרא לי. האח הגדול הרגיע אותי, וזה עזר מאוד. הבנתי שאלדד ננזף, ופה זה נגמר".

התאכזבת שיצאת לפניו?
"נפגע לי קצת האגו. אם הייתי יוצא אחריו היה יותר טוב, אבל בסדר. עוד שבוע, פחות שבוע. בטוח שיזכרו אותי יותר, כי אני על הבמות. מה הוא יעשה כשייצא? מה הוא יעשה עם עצמו? לשיר הוא לא יודע, למרות שהוא מזיין את השכל כל היום עם
שירים של אלביס".

הסקרים אומרים שהוא אחד הפייבוריטים לניצחון בעונה הזו.

"שמעתי, אבל קשה לי מאוד להאמין לזה. אמרו לי שהמתנחלים תומכים בו. הם מאוחדים, כמו הערבים. עושים הכל אחד למען השני".

מישהו מטעמו דיבר איתך אחרי שיצאת?
"אח שלו פנה אתמול לאשתי וביקש סליחה בשמו. במשפחה הזאת יודעים לבקש סליחה טוב. אבל אני לא סולח".

גם עם צחי היחסים עלו על שרטון.

"עם צחי זה מאוד חורה לי, כי הוא בא מהעולם שלי. איך שירדתי במדרגות הוא מייד אמר, 'הנה דורון מירן!'. קפץ עלי ונגע בי כל רגע. חשבתי שזאת משימה סודית, להדליק אותי, אז בהתחלה הוא לא בא לי טוב. הוא היה נודניק, אבל עם הזמן זה השתנה. הוא מכיר את השירים שלי בעל פה. אנחנו זוג מנצח, אבל עשינו כמה טעויות בדרך. שנינו רצינו את אותה משבצת, אבל הוא שכח שלי קוראים דורון מירן ולו קוראים צחי, וזה גרם לכל מיני התנגחויות. במקרה שלו סלחתי וגם שכחתי, כי הוא בן אדם טוב. היינו כמו זוג שאוהב ורב, וזה עבר. עם אלדד זו היתה ממש שנאה. אולי נשמעתי קצת יהיר, אבל אנשים הבינו שאני רגיש".

גם אתה ומרטין לא הייתם ממש זוג יונים.

"מרטין היא קוברה צרפתייה, חוצפנית וסכסכנית, אבל גם לה אני סולח. היא בארץ כולה כמה ימים, מה אני יכול להגיד לה? יש לה לב טוב. תכתוב שאני שוכח וסולח, אבל שתדע שהיא נחש מתחת לקש".

מצד שני, הפתעת עם הקשר לאורטל בן דיין וטל גלבוע.

"תשמע, הקשר הזה הוא בלתי נתפס. בהתחלה היו לנו הרבה מריבות, אבל עם הזמן התאהבתי בשתיהן. הן נשים מדהימות. אהבתי את היושר ואת הכנות שלהן. אולי גם יריתי לעצמי ברגל, כי כל הבית היה נגדן. אבל דורון מירן הולך עם האמת שלו. הן היו איתי בסדר מההתחלה, אז מה, אני אזנח אותן?כשאורטל הודחה, נשארתי עם טל. טל מקסימה, והיא הצליחה להשפיע עלי בעניין הטבעונות. למדתי ממנה הרבה ואני אשתדל לאכול כמה שפחות בשר. עכשיו היא מכירה חלק גדול מהשירים שלי, ואני אעזור לה עם קמפיינים בחוץ".

חשבת שמשימת השיר ושהבכי שלך בשיר יעזרו לך בהדחה?

"כן, כי פתאום לא נראיתי להם דורון מירן המתלהם, אלא דורון מירן שאכפת לו. אבל זה לא החזיק מעמד הרבה זמן, כי למחרת כבר השתגעתי. הבית הזה מוציא ממך דברים שאתה לא חושב שהם ייצאו בכלל. אבל הלכתי עם האמת שלי".

מה היית עושה אחרת?

"עוד לא ראיתי את התוכניות, אז אני עוד לא יודע לענות על זה. אולי הייתי פחות מתעצבן".

מה היה הכי קשה לך בבית?

"השעמום וחוסר המעש, חוסר השינה וחוסר האוכל. אכלתי שם אוכל שלא אכלתי בחיים שלי. לא היה חסר, אבל זה אוכל שאני לא אוהב והתפשרתי, כי הייתי חייב לשבוע. גם הסיגריות היו חסרות. אתה יודע שעישנתי את תוספות השיער של דנית? לקחתי את התוספות וגילגלתי אותן בתוך פילטר".

היה גם פריים עירום שלך בתוכנית, שהסתובב ברשת. איך זה קרה?

"זה בלי כוונה, כי אתה שוכח שיש שם מצלמות. לקחתי את החלוק של דנית להתקלח, והיא עוף וחצי, אז החלוק היה צמוד עלי והוא לא נסגר. הרפיתי לשנייה, והוא נפתח, אבל לא ידעתי שזה נפתח ושזה שודר. רק עכשיו, כשראיתי את זה בטלפון של מישהו, קלטתי. מה קרה? בשר ודם. טעות אנוש. אם זה מה שמעניין את האנשים, אז שייהנו".

איך הרגשת כשאורטל התפשטה לידך?
"היא הביכה אותי, הייתי בהלם. אבל זה קטן עלי, כי ראיתי הרבה דברים כאלה. כמעט את כל הדיירות בבית ראיתי בחצי עירום. אני לא יודע מה ראו בחוץ, אבל כולם שם ראו את כולם בסיטואציה כזאת או אחרת".

יצאתי לחופשה, תכף אשוב

הקריירה של מירן החלה בסוף שנות השמונים, לאחר שנלקח תחת חסותם של האמרגנים האחים ראובני. בהתחלה היה זמר ליווי של זוהר ארגוב המנוח, ובהמשך הצליח לבלוט גם בקריירת הסולו. שלושת אלבומיו הראשונים, "המזל לצידך", "איתך הלילה" ו"החלום שלי", זכו להצלחה מסחרית. מירן היה בין הראשונים בז'אנר שהוציאו אלבומים של מחרוזות באווירה של הופעות חיות, אף שהוקלטו באולפן. באמצע שנות התשעים, אחרי שהוציא שלושה אלבומים, הוא נעלם כמעט לגמרי מהתודעה.

"הייתי בפיסגת התהילה. לפני 25 שנים, אם היית שואל מי הכוכב של המדינה, היית שומע דורון מירן, ישי לוי ואלי לוזון, כמו שהיום אתה אומר דודו אהרון ומשה פרץ. פתאום הגיעו הצעירים ועקפו אותנו בלי וינקר, וזה לגיטימי. אז אני וכמה אמנים נדחקנו לפינה, והתקשורת היתה עסוקה רק בהם ושכחו אותנו. הגיעו האחים רביבו, ש'החזירו עטרה ליושנה'".

למה שלא תשתף איתם פעולה?
"הם ביקשו ממני אישור לבצע שיר שלי ולא הסכמתי, כי אני רוצה שיכירו שיר שלי ממני, ולא מאחרים. ליאור נרקיס הוציא בזמנו את 'ילדונת' שאני כתבתי, ועד היום חושבים שזה שיר שלו. הספיק לי מזה שאנשים חוגגים על השירים שלי. אבל צריך להגיד שבזכות 'הפרויקט' אנשים חזרו לחטט בארכיון, וכמות ההופעות שלי גם עלתה. הקהל ביקש משהו חדש ומרענן. הוצאתי תקליט שנקרא 'פרויקט ה? 120 ' עם 45 להיטים שלי. אותם שירים שכבר יצאו מזמן. וזה עובד יפה. גיליתי שאנשים מתגעגעים לזה".

בעשור הקודם רשם מירן גיחה מוצלחת כשהקליט את "נשבע לך לא בוגד", להיט מועדונים שהתנגן בכל חפלה אפשרית בארץ. "פתאום שוב צפתי מעל המים, אבל השיר איבד את הזהות, עשו לו הרבה קאברים, ואני קיבלתי עוד סטירה.
"ירדתי מאז כמה קומות, אבל אני חוזר. ולא במדרגות, אלא במעלית. אני כבר שם, מבחינתי. כל האמנים האלה של היום גדלו אצלי בידיים. דורון מירן זה ש?ם. הוא יצא קצת לחופשה, ועכשיו הוא חוזר".

אתה חושב שאתה יכול להשתלב בזמר המזרחי בתקופה כזאת, כשיש הרבה זמרים דומיננטיים?

"אלוהים נתן לכל אחד את המקום שלו. לאחד נתן יותר, ולאחד פחות. מה שאייל גולן ומשה פרץ עושים עכשיו, אני כבר שכחתי. אני בהילוך שני. עכשיו, שהם ייצאו קצת לפרסומות ואני אחזור לעניינים. הם זמרים מצוינים, אבל גם לנו יש מקום. העולם לא שייך רק להם".

היית רוצה לשתף איתם פעולה?

"מאז 'האח הגדול' פתאום כולם רוצים לשתף איתי פעולה. שיתוף הפעולה הכי גדול שלי כרגע זה עם מירן מירן, הבת שלי, שכבר פרצה, ועכשיו היא חוזרת שוב והקלטתי איתה דואט. זה שיתוף הפעולה הכי מרגש שלי".

העולם הזה עמוס בפיתויים ובמכשולים, אתה לא חושש?

"אני שועל ותיק, אח שלי. לפני שלושים שנה הייתי זמר חימום של זוהר ארגוב. סמים ואלכוהול היו במרחק נגיעה ממני, ולא נגעתי. יש זמרים שלקחו מזוהר את הסמים, ואני לקחתי ממנו את הכריזמה שלו. אני שלושים שנה על הבמות, ואני לא שותה ולא מעשן. רק סיגריות, ולפני הופעה מיץ מנגו. כמו שאני מכיר
את עצמי, הסיכוי שאגיע למקומות האפלים האלה הוא קלוש".

אני מניח שגם אייל גולן חשב כמוך.

"אייל הוא זמר גדול, אחד בדורו, והוא גם בן אדם מדהים. אני מכיר אותו. אנחנו לא החברים הכי קרובים, אבל אנחנו חברים. אני לא יודע מה הוא עשה ואם עשה. אני מכיר אותו באופן חיובי, והוא גם יצא זכאי, אז כל מילה מיותרת. נשאר לו אות קלון, אבל אין מה לעשות".

סגנון השירה שלך שונה מזה של זמרים אחרים בז'אנר.

"היום הכל פופ, הכל דיגיטלי, עם טקסטים פשוטים. המוסיקה של פעם היתה יותר איטית, עם טקסטים יותר מכובדים. מי שגדל על השירים שלי או של זוהר או של ישי לוי מבין את ההבדל. אני לא פוסל את הסגנון החדש, אבל אני לא מתחבר. הצעירים אוהבים את משה פרץ ודודו אהרון, אבל ה? 40 פלוס
מעדיפים אותנו".

איך היתה בשבילך המשימה של "הכוכב הבא" בבית "האח הגדול"?

"היה לי פחד לבוא לאודישן, כי בחיים לא עשיתי אודישן. הפחד הגדול שלי היה שבאודישן השופטים יהיו זמרים, חברים שלי. אמרתי, חס וחלילה שיבואו לי פתאום ליאור נרקיס או אייל גולן, כי אין להם זכות לשפוט אותי. נכנסתי לשם וראיתי את רני רהב, אסתי גינזבורג ומוקי, ומייד אמרתי שזה קטן עלי. "שרתי להם את השיר 'אבא' וריגשתי אותם. הם היו בהלם. נכנסו לבית ובחרו אותי, את מיקי ואת צחי לשיר בגמר. בשלב הסופי לקחו אותי מהבית בעיניים מכוסות לבמה המרכזית. היה שם שקט, ואז הבן שלי גיל צעק לי, 'אבא אני אוהב אותך'. שמעתי אותו כאילו הוא לידי, ומייד התחלתי לבכות. אמרתי לעצמי, דורון, הילדים פה, שחק אותה. התחלתי לשיר. בהתחלה זה היה קשה מאוד לשיר מול קיר. התרגשתי מאוד. מי שלא מתרגש, לא מרגש. ואז, בום, המסך עלה, והם מול העיניים שלי. יצאו לי דמעות של תנין. נחנקתי. לא היה לי אוויר. לא יכולתי לשיר. הילדים שלחו לי חיבוקים ונשיקות, וזה גמר אותי".

מה חשבת על התגובה של השופטים?

"מוקי כהרגלו שפט אותי רסמי לפי השירה. כאילו, מה אתה שופט אותי כשאני בשיא ההתרגשות? אני לא מכיר אותו אישית ולא את השירים שלו, אז אמרתי, יאללה מה יכול להיות. למזלי הוא פירגן לי ברמות גבוהות, אז זרמתי איתו, וטוב שכך. קשה לי מאוד שמישהו שופט אותי, אבל זאת היתה משימה,
אז זרמתי. מאוחר יותר הבנתי שריגשתי עם שלם, כי השירה שלי היתה אותנטית ואמיתית".

קשה לך עם ביקורת?

"לא. קשה לי עם זה ששלושה אנשים באים לשפוט אותי במרחק מטר ממני, ועוד מישהו במעמדי. אני אוהב ביקורת באולפן, עם טכנאים ומעבדים. אבל קיבלתי את זה באהבה, כי כולם פירגנו לי. אם לא היו מפרגנים היתה להם בעיה, הייתי עונה להם במקום, אלא אם כן פישלתי והגיע לי. אבל הכל דפק כמו שצריך. אם הם פירגנו לצחי, שכל השיר לא שר, אז מה נשאר?"

צחי עקף אותך באחוזים.

"אם דורון מירן היה עולה לשיר שלישי, הוא היה זוכה מקום ראשון. כי כשאתה עולה אחרון, אנשים לא עוזבים את ההצבעה עד שתעקוף את אלה ששרו לפניך. אני בטוח שהנאמבר שלי זכור יותר מכל שיר אחר שם".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"אני סוג של חתול רחוב"

מירן מספר שהוא מתקיים רק מהכנסותיו מהופעות. "לפעמים זה מספיק ולפעמים לא. אני סוג של חתול רחוב. שלושים שנה אני מופיע ערב ערב, בלי תקשורת. אני זמר של רחוב, שהקהל אוהב. בתקשורת לא התעניינתי, והם לא התעניינו בי. גם לא הייתי בפייסבוק ולא ביו?טיוב. אבל הבנתי שאין ברירה, והיום אני עובד עם הכל. יש לי אפילו ערוץ יו?טיוב משלי".

בזמנו הסתבכת בהימורים.

"נכון, עשיתי כמה טעויות פיננסיות וניהול כושל. באמצע נפלתי קצת לגלגלים (הימורים; ע"ס). הופעתי בקזינו, והכל היה נזיל, ונסחפתי ונסחפתי, והפסדתי הרבה מאוד כסף, בחו"ל ובארץ, עד שכבר לא היה לי כסף והסתבכתי. ואז הכרתי את אשתי דורית, והיא שמה אותי על שתי הרגליים. לאט לאט התייצבתי,
התחתנתי והבאתי ילדים. בניתי את עצמי מחדש, והיום, טפו טפו טפו, הכל דופק".

כמה הפסדת?
"סכום עם הרבה אפסים, אבל בזכות אשתי קוראים לי היום דורון מירן חי וקיים. אחרת, אלוהים יודע איפה הייתי עכשיו".

היום אתה מהמר?

"לא. אין לי מאיפה להמר. רק בבית 'האח הגדול' התערבתי על סיגריות. היום אני צריך לייצר. החלק הרע של החיים שלי מאחוריי".

חשבת על קריירה חלופית?

"אם לא היה בא 'האח הגדול', הייתי בבעיה. אני לא בן עשרים, אני בן חמישים. הייתי בטוח שבגיל הזה יגיעו השנים הטובות שלי. שיחק לי המזל, ואני לוקח אותו איתי בכל הכוח. גם כשאפרוש משירה אני אוכל להיות אמרגן. זה יהיה הכיוון שלי בעתיד".

בזמן שהיית בבית, אבי ביטר תקף אותך בפייסבוק ופיקפק ביכולות שלך כזמר.

"אבי ביטר גדל על השירים שלי והיה מעריץ שלי. פעם הוא נכנס בעופר לוי ופעם בליאור נרקיס, ועכשיו זה איתי. הוא איש קטן. בעצם איש גדול עם שכל קטן. מה הוא עוד יכול לעשות חוץ מלפרסם את הקבב שהוא פתח? איפה הוא הופיע עד היום? צחוק הגורל, ואני מרחם עליו. איש מסכן".

אבי ביטר סירב להגיב.

גם ישראל בונדק, שכתב והלחין את "נשבע לך לא בוגד", כעס עליך שטענת שזה שיר שלך.

"ישראל בונדק הוא איש טוב וצנוע עם לב זהב, אבל לפעמים פלספן. הוא צועק וצועק, ואז נרגע. את המילים והלחן של 'לא בוגד' הראשון הוא כתב, ותמיד אמרתי את זה. הוא עשה סקיצה לאיזה זמר לפני כמעט שלושים שנה, וזה שכב במגירה. לפני 15 שנים, כשנפגשנו בהופעות, לקחתי את השיר הזה, השקעתי בו עיבוד חדש ונגנים, והוא תקף גם היום. הצלחתי איתו ברמות גבוהות.

"גם השיר 'בדד' של זוהר ארגוב הוא לא שלו, אבל מכירים אותו ממנו. הבן שלי מכיר את השירים של יהורם גאון דרך הראל סקעת. ומאיפה מכירים את 'לא בוגד'? ממני. אז אני המקור. אם אני הבאתי את זה לאוזניים של האנשים, אז זה שלי".

דיברת איתו מאז שיצאת מהבית?

"אתקשר אליו השבוע ונסגור את הסיפור. זה שיר שעשו עליו הרבה חרקירי והוא איבד את הזהות שלו, אבל עכשיו קיבלתי אישור מ'האח הגדול' שהשיר הזה שלי. כולם שימשיכו לחפש, מאוחר מדי".

מה אתה לוקח איתך מהחוויה הזאת?
"'האח הגדול' נתן לי להבין דברים בחיים. אני מגלה עכשיו הרבה סבלנות, ואני רוצה למנף את היחסים שלי עם אשתי, כי אני חייב לה המון. היא תראה ממני דורון מירן אחר, והיא תיהנה ממני. יש אור בקצה המנהרה.אני רואה את הקריירה שלי עולה וצומחת בזכות המשפחה שלי. הפחד שלי היה לאכזב אותם, והם תמכו בי ברגעים הקשים וברגעים המשמחים. כרגע אני חי באושר, ובקרוב גם בעושר. אני מקווה לחבק את ההצלחה חיבוק גדול. אני לא אנום ולא אישן. בגדול, התוכניות הן לא לישון. לא לנוח על זרי הדפנה. קיבלתי מתנה מאלוהים באמצע החיים, אז מה נשאר? לתת בראש. העולם שייך גם לנו, ולא רק לצעירים. הגיע הזמן שאני אגיע לצמרת של המוסיקה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully