וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצוד באנגליה אחרי גבר שאנס באכזריות קשישה בת 90

האישה הותקפה מצפון למנצ'סטר, על ידי אדם שגרר אותה לסמטה ותקף אותה באלימות. המשטרה פנתה ישירות לאנס בטלוויזיה – ואף פנתה לציבור כולו בקריאה יוצאת דופן

עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

משטרת אנגליה פתחה במצוד נרחב כדי לאתר אדם שתקף ואנס באכזריות קשישה בת 90 בעיר רוצ'דייל, פרבר צפוני של מנצ'סטר. האישה, שהסתייעה במקל הליכה, צעדה ברחוב בשעת בוקר מוקדמת. האנס התנפל עליה, כיסה את פיה בידיו, וגרר אותה לסמטה שבה אנס אותה.

לדברי המשטרה, הקשישה איבדה את הכרתה והתעוררה כעבור זמן רב. באפיסת כוחות, היא הצליחה להגיע לקצבייה סמוכה, שם הוענק לה סיוע ראשוני.

חדשות נוספות מהעולם
"החצאיות של השוטרות הרוסיות קצרות מדי"
תעלומת המטוס המלזי: החיפושים יתחדשו ב"מעגל ה-7"
גול עצמי: הפאשלה של מערך האבטחה של המונדיאל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האזור שבו הותקפה הקשישה, השבוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוקרי המשטרה אמרו כי התקיפה אירעה בשעה 06:45, וסיפרו שיש בידיהם הקלטות ממצלמות אבטחה, המסייעות בחקירה. אליסטר מאלן, קצין ממחוז מנצ'סטר, אמר כי הקורבן "נסערת מאוד וסובלת מטראומה קשה". החשוד תואר כגבר לבן.

בראיון לרשת סקיי, ביקש מאלן לפנות לאנס, ואמר: "אני רוצה לומר לאדם הזה - אם אתה צופה עכשיו, תגיע למשטרה ותסביר את מה שעשית. אם לא תעשה את זה, נדפוק אצלך בדלת ב-24 השעות הקרובות".

"למרבה המזל", אמר מאלן, "מקרים כאלה הם נדירים מאוד, ולכן מעוררים דאגה עצומה בקהילה. אני רוצה שכולם - כולל העבריינים - ידמיינו אם דבר כזה היה קורה לאמא שלהם או לסבתא שלהם. אני רוצה לרתום את הרגש הזה, ולהשתמש בו כדי לסייע למשטרה בעבודתה, ללכוד את האיש ולהביא אותו לדין"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully