וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיעוד שהוביל למעצר החשוד בתקיפת בת ה-5 בפרדס חנה

שלומי גבאי

25.6.2014 / 13:30

אחרי שעצרו חשוד שהתברר כי אינו קשור למקרה, עצרו שוטרי חדרה, בסיוע צילומי אבטחה, תושב העיר בן 21 בחשד שתקף את הילדה מחוץ לבית כנסת ביישובה. מעצרו הוארך ב-6 ימים

צילום: מצלמות אבטחה, עריכה: גדי וינסטוק

אחרי שעצרו אדם חף מפשע ושחררו אותו, הצליחה המשטרה לעצור הלילה (רביעי) חשוד בתקיפה מינית של ילדה בת 5 בפרדס חנה. הודות לסרטון אבטחה, בו נראה החשוד, ליאור אברמוב בן 21, צועד לעבר בית כנסת ברחוב חברון ביישוב, עצרו אותו שוטרי תחנת חדרה בחשד כי הוא זה שתקף את בת ה-5 בשעות הבוקר המוקדמות מחוץ למקום התפילה.

בשעות הצהריים הורה בית משפט השלום בחדרה על הארכת מעצרו ב-6 ימים. לטענת המשטרה, על חלון חדרה של הילדה נמצאו טביעות האצבע שלו. אברמוב חשוד בפריצה לבית המשפחה, גניבה חטיפה וביצוע עבירות מין שונות בילדה. כמו כן, מיוחסות לו עבירות פליליות קודמות בתחום הרכוש.

עוד בכותרות:
הסתיימה שביתת הרעב של העצירים הפלסטינים
"רפורמת הפרגולות" עברה: מה תוכלו לבנות בלי היתר?
המכתבים מוכיחים: הרב עובדיה תמך בלימודים אקדמיים

החשוד בתקיפה מינית של בת 5 תועד במצלמות האבטחה. צילום מסך
החשוד כפי שנקלט במצלמות האבטחה/צילום מסך

בבוקר חמישי שעבר נמצאה הילדה בחצר בית כנסת ברחוב חברון ביישוב, לאחר שלא דווח על היעלמותה במהלך הלילה. משהושבה לביתה, סיפרה הילדה להוריה כי הותקפה מינית במהלך הלילה. המשטרה מיהרה לעצור חשוד ממוצא אתיופי, עליו אמרו תושבי השכונה כי הוא "אדם שעברו ידוע, וכך גם העבירות שעשה".

אולם, למרות דבריהם וטענות הורי הילדה על מסוכנותו של החשוד, זה שוחרר יומיים לאחר מעצרו, עוד בטרם מוצו ארבעת הימים שאישר בית המשפט להחזיקו, וזאת בעקבות ניקוי החשדות נגדו במהלך החקירה. המשטרה המשיכה בחיפושיה ופרסמה תמונה מטושטשת של החשוד האמתי במעשים. כאמור, הלילה הוא נעצר והובא לחקירה במשטרה.

(עדכון ראשון: 7:44)

לפניות לכתב שלומי גבאי: shlomimyg@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully