וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמם של ההרוגים בציר המוות בפתח תקווה: "מחדל מתמשך"

24.6.2014 / 16:24

מלכה חכם, אמם של יותם ויואב שנדרסו למוות ברחוב ז'בוטינסקי בפתח תקווה, טוענת כי העדר הטיפול בציר המסוכן הוא מחדל מתמשך של משרד התחבורה והשר ישראל כ"ץ. מתוך המהדורה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

"אסור לחטוף ילדים חפים מפשע ולהשתמש בהם ככלי במאבק. האם אין זו זכותו של כל נער לחזור בשלום מבית הספר?" רחל פרנקל, אמו של הנער החטוף נפתלי פרנקל, מלווה בבת גלים שער ואיריס יפרח, ביקשה היום את עזרת העולם בנאום במועצת זכויות האדם של האו"ם, כשהיא מלווה בבת גלים שער ואיריס יפרח, אמהותיהן של גיל-עד שער ואיל יפרח. אך האם אמהות הנערים החטופים נפלו למלכודת אנטי ישראלית? הפנייה הנרגשת של פרנקל זכתה לביקורת צינית כלפי המדיניות הישראלית בשטחים מצד מדינות כמו צפון קוריאה וסודן שרחוקות מלהיות מופת לזכויות אדם בעצמן.

עינב בובליל, פרידה הכט ומנחם בן בדרך לאח הגדול: צעד נואש? האם ההחלטה של הפקת "האח הגדול" להחזיר את משתתפי העונות הקודמות לתכנית תחיה את התכנית המדשדשת? אביעד קדרון, עורך וואלה! תרבות, מנסה להבין כיצד יתרמו נופר מור, עינב בובליל ופרידה הכט לדרמות בבית האח.

בטטות כורסה במונדיאל: האם בירה באמת גורמת לכרס? אם אתם חוששים שהליטרים של הבירה שאתם שותים בזמן הצפייה במשחקי המונדיאל ינפחו לכם את הכרס, אפשר להירגע. מחקרים מוכיחים כי צריכה מתונה של בירה דווקא תורמת לבריאות ואיננה גורמת לעלייה במשקל. יפעת סני, עורכת וואלה! בריאות, על כדורגל, בירה והמשקל שביניהם.

התחזית: הלילה בהיר עד מעונן חלקית, מחר עלייה קלה בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully