וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיותיו של גיל-עד ללוחמים: "לא ישנות מאז החטיפה"

24.6.2014 / 7:57

חמש האחיות כתבו ללוחמי צה"ל המחפשים אחר הנער החטוף: "יודעות שאתם עושים הכול כדי להחזיר אותו, מאמינות שתצליחו להביא אותו אל אמא". שלוש האימהות יקיימו סבב פגישות בז'נבה

מתפללות לטוב: חמש אחיותיו של גיל-עד שער, בנות 18-4, הפיצו הבוקר (שלישי) מכתב תמיכה בחיילי צה"ל. "מאז החטיפה אנחנו לא מצליחות לישון בלילה. אנחנו יודעות שגם אתם לא ישנים בלילה ועושים הכול כדי להחזיר אותו יחד עם איל ונפתלי בריאים ושלמים", כתבו האחיות.


"אנחנו מרגישות שכל חייל וחייל שיוצא לחפש את גיל-עד הוא כמו אח שלנו, ממש חלק מהמשפחה. אנחנו לא יכולות לצאת ולחפש אותם בעצמנו ואתם עושים את זה במקומנו, בשבילנו. אין לנו מילים כדי להודות לכם על העוצמה ומסירות הנפש ועל הדאגה". האחיות הביעו ביטחון בהצלחת המבצע והוסיפו: "אנחנו מאמינות שתצליחו להביא את אח שלנו אל הבית, אל החיבוק של אמא. בעזרת ה' גיל-עד יהפוך לחייל בעצמו ויהיה גאה ללבוש את מדי צה"ל".

הבוקר הצטרפו בת גלים שער ואיריס יפרח לרחל פרנקל שנחתה אתמול בז'נבה. השלוש יקיימו סבב פגישות עם גורמים בקהילה הבינלאומית ועם כלי תקשורת זרים. רחל פרנקל גם תדבר בפני מועצת זכויות האדם של האו"ם. האימהות החליטו לטוס לז'נבה כדי לעורר את דעת הקהל העולמית בנושא חטיפת הבנים וליצור לחץ וגינוי בינלאומי למעשה החטיפה.

"אנחנו רוצים להגיד לעולם שלא יכול להיות שילד נעלם מהבית ופשוט לא מוצאים אותו", אמרה בת גלים שער, אמו של גיל-עד, לפני עלייתן למטוס. "המציאות הזאת בלתי נסבלת ואני מקווה שנצליח להביא את העולם, שיהיה אתנו". שער הוסיפה כי העובדה שבעולם לא התייחסו במידה רבה לאירוע החטיפה הפתיעה אותה. "אנחנו בשוק שהעולם בשקט, השתיקה הזאת לא מובנת. עברו 12 ימים והעולם שותק. אנחנו רוצים לנער קצת את העולם בעניין הזה, יש פה עוול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully