וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהרג על הגבול ביום הראשון לחופש: "לא התריעו"

הנער בן ה-12 נהרג בפיצוץ בגבול סוריה כשעבד עם אביו על גדר המערכת: "הגורל תפס אותו כאן". מנהל עבודה שנפגע מההדף: "לא הזהירו אותנו, היינו בלי שכפ"צים ובלי רכבים ממוגנים"

צילום: יותם אסרף, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

טרגדיה בצפון: הנער בן ה-12 שנהרג סמוך לגבול סוריה בצהריים (ראשון), כנראה מירי נגד טנקים, הוא תושב הכפר עראבה שבגליל. הנער הצטרף ביומו הראשון של החופש הגדול אל אביו שעסק בעבודות תשתית בגדר המערכת. האב נפצע גם כן בתקרית האש ואושפז בבית החולים זיו בצפת.

איברהים מוסא, תושב טורעאן שבצפון, נפצע באורח קל באירוע ופונה גם הוא אל בית החולים בצפת. "איך שהגענו לשם התחלנו לעבוד ליד גבול על כביש אספלט", שחזר מוסא. "פתאום כנראה פצמ"ר פגע במשאית שבה היו האבא והבן". לדבריו, אביו של הנער לקח אותו לעבודתו "כדי שלא ישתעמם בבית. זה נורא, הגורל תפס אותו כאן".

שלומי חזן, מנהל העבודה בחברת קבלן המבצעת עבודות בגבול ישראל-סוריה, מכיר את אביו של הנער שנים רבות מעבודתם המשותפת. הוא נסע מאחורי המשאית שבה היו האב ובנו שנהרג ונפצע באורח קל כתוצאה מההדף. "זו פעם ראשונה שהוא הביא את הילד לעבודה", סיפר. "זה קשה. אני מכיר את הבנאדם הזה, הוא עובד אתנו המון שנים".

חזן שחזר את השניות שאחרי הפיצוץ: "בלי לאבד עשתונות, הורדתי את החגורה, ירדתי מהרכב ורצתי לכיוון השיחים עם כאבים בחזה. הסתכלתי אחורה וראיתי את הבן של העובד כשהוא פצוע קשה, גם האבא נפצע. כשברחתי הצידה, התחילה אש בשדה וזחלתי לכיוון התעלה. טנדר של אחד מהעובדים שלי העלה אותי למוצב הקרוב, שם התחילו לטפל בי כוחות צה"ל ומגן דוד אדום".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

על אף המצב המתוח בגבול סוריה, לדברי חזן איש לא הזהיר אותו או את עובדיו מאירועים ביטחוניים. "היינו שם בלי שכפ"צים ובלי רכבים ממוגנים", אמר. "לא הזהירו אותנו מאירועים כאלה ולא היו התרעות. הצבא היה לידנו, עושה סיורים, הולך וחוזר כל הזמן, זה היה מפתיע. גם מהצד הסורי היו אנשים. נסעתי הבוקר על התוואי ולאורך כל הדרך לא היו תנועות חשודות". חזן אמר כי ימשיך לעבוד בכל מקום שבו יתבקש. "אני סומך על צה"ל ועל כוחות הביטחון", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully