וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל תקלה: שיבושים קשים בהמראות מנתב"ג

תקלה מורכבת במערכת מיון המזוודות האוטומטית גרמה לעיכובים של כשעה וחצי בטיסות הבוקר. אלפי נוסעים ממתינים בטרמינל 3. התקלה אובחנה, אך לא ברור מתי יושלם התיקון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עומסים כבדים בעמדות. נמל התעופה בן גוריון, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

תקלה במערכת מיון המזוודות האוטומטית בנמל התעופה בן גוריון גרמה הבוקר (ראשון) לעיכובים ולשיבושים רבים בהמראות, ומאות נוסעים מצאו עצמם ממתינים שעות ארוכות לטיסות מטרמינל 3. ברשות שדות התעופה הסבירו כי מדובר ב"תקלה מורכבת במערכת מיון המזוודות". מדובר במערכת שהופעלה לראשונה לפני כחודש והיא ממיינת את המזוודות של היוצאים לחו"ל.

התקלה החלה בסביבות השעה 5:00 לפנות בוקר. כתוצאה ממנה לא נפתחו עמדות הצ'ק-אין. המזוודות, שהועברו באופן ידני בעגלות, לא הגיעו למטוסים בזמן. מרשות שדות התעופה נמסר כי עוכבו 18 טיסות, ואלה יצאו באיחור של שעה וחצי בממוצע. עוד נמסר כי מהות התקלה אובחנה, וכי חברת סימנס האחראית על מערכת השינוע פועלת לתקנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
18 טיסות עוכבו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טיסות רבות יצאו כאמור באיחור ניכר. כך למשל, טיסה של חברת איבריה הספרדית למדריד שאמורה הייתה לצאת בשעה 6:00, המריאה בסופו של דבר רק בשעה 8:16; טיסה של אל-על לאמסטרדם התעכבה במשך 1:50 שעות; טיסה אחרת של אל-על לבודפשט שבהונגריה שאמורה הייתה להמריא בשעה 6:45 נדחתה לשעה 8:30 וטיסות רבות עדיין מעוכבות בנמל התעופה.

"אנחנו בדרך לקוס ואנחנו תקועים בשדה כבר מהשעה 7:30, והשעה עכשיו היא כבר כמעט 9:30", סיפר לירון מתל אביב, שהמתין לטיסה לאי היווני יחד עם אשתו ועם ילדיו. "אנחנו באמצע הדרך. אם זה יימשך כך, אז אפשר לקחת את זה באופן רגוע".

דורית רוזפלד מזכרון יעקב סיפרה: "אני בדרך לפריז. התור הוא דבר יחסי. ראיתי שבצד השני התור יותר ארוך מאצלנו. אבל לפי שאני מרגישה לא זזים כאן אז כנראה שהדרך לפריז תהיה ארוכה במיוחד".

עוד בוואלה! חדשות:
פלסטיני חמוש ברימון ניסה לחדור ליישוב בנגב ונתפס
המבצע נמשך: שני פלסטינים נהרגו בגדה הלילה
עיראק: המורדים הסונים בדרך לתקיפת בגדד ממערב

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.co.il
לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully