וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: שרה וישי נרצחו בידי אביהם במושב

19.6.2014 / 13:50

בית המשפט האריך את מעצרו של אבי לוי מישרש שחשוד ברצח שני ילדיו בני ה-10 וה-12 בדקירות סכין בשבוע שעבר. הילדים הובאו למנוחות בארה"ב, שם מתגוררת אמם

אבי לוי החשוד שרצח את ילדיו במושב ישרש. נמרוד סונדרס
החשוד ברצח אבי לוי/נמרוד סונדרס

בית משפט השלום בראשון לציון התיר היום (חמישי) לפרסם שהחשוד ברצח שני ילדיו במושב ישרש בשבוע שעבר הוא אבי לוי. לוי חשוד שרצח בדקירות סכין את בתו שרה בת ה-12 ואת בנו ישי ציון בן ה-10. בית המשפט נעתר לבקשת חוקרי משטרת מרחב השפלה והאריך את מעצרו, בפעם השנייה, בשבעה ימים. גופות שני הילדים הוטסו לארה"ב, שם מתגוררת אמם - והם הובאו אתמול לקבורה.

"לא זו בלבד שאם הילדים התלוננה בעבר נגד אביהם בגין אלימות, היא אף נמלטה למקלט לנשים מוכות בשל חשש לחייה, בו נאלצה לשהות עם הילדים משך תקופה ארוכה", סיפרה פרופ' רות הלפרין-קדרי, ראש מרכז "רקמן" לקידום מעמד האישה, שייצג את האם בתהליך המעבר לארצות הברית. כמו כן, ציינה כי האב סירב לשלם מזונות לילדיו והשאיר אותם במצב כלכלי קשה ביותר.

ישי ושרה, הילדים שנרצחו בידי אביהם בישרש. צילום רפרודוקציה, באדיבות המשפחה
נרצחו בדקירות סכין. ישי ושרה/באדיבות המשפחה, צילום רפרודוקציה

על פי החשד, האב רצח את ילדיו כדי לנקום בבת זוגו לשעבר לשעבר על רקע פרידתם ובשל העובדה שלא התאפשר לו לראות את ילדיו יותר מפעמיים בשנה. בני משפחתו של האב, הרסו השבוע את המבנה שבו התגורר בשטח נחלתם במושב, מסיבה שעדיין לא התבררה.

במהלך החקירה נמצא כי לוי נהג להעלות על הכתב כל פרט הקשור לסכסוך שלו עם גרושתו, אם ילדיו. חוקרי מרחב שפלה בפיקודו של תת-ניצב יהודה בן עטר, איתרו שש מחברות גדולות שבהן רשם החשוד את הרהורי לבו באשר לדרכי הפעולה שבהן יפעל נגד אשתו. "הוא מילא את המחברות בצורה אובססיבית", סיפר גורם בכיר במשטרה. "על פי צורת הכתב והסדר שבה הוא כתב, נראה שהוא השקיע מאמץ רב. הוא פעל בצורה מאוד מסודרת בכתיבה ולא החסיר כל פרט מהרהוריו ומהתרחשות הפרטים כפי שהוא העלה על הכתב. הוא תייק כל דבר בקלסר מסודר".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully