וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שודד הברינקס" שוחרר, חו?דש המצוד אחר המיליונים

17.6.2014 / 17:50

אילן קופרמן, שהתקבל לעבודה בחברה להובלת כספים באמצעות זהות בדויה וגנב 4.7 מיליון שקלים, שוחרר בתום 11 שנות מאסר. כעת, במשטרה ובעולם התחתון ינסו לאתר מחדש את הכסף

ניסיון לשוד משאית ברינקס באשקלון, אחד השודדים נורה. ינואר 2013. דייב בוימוביץ'
משאית ברינקס/דייב בוימוביץ'

אילן קופרמן, המוכר יותר בכינויו "שודד הברינקס", שוחרר הבוקר (שלישי) לאחר שריצה 11 שנות מאסר. במקביל לשחרורו, נפתח מחדש המצוד אחר הכסף הרב ששדד ממשאית הברינקס באוגוסט 2003. המשטרה, חברת הביטוח של ברינקס ואף גורמים בעולם התחתון מקווים שיצליחו עתה לשים את ידם על הכסף.

קופרמן התקבל ב-2003 לעבודה בחברת ברינקס להובלת כספים באמצעות זהות בדויה. כשבוע לאחר שהחל לעבודה בחרה, הוא הוביל יחד עם מאבטח נוסף משאית ובה למעלה מחמישה מיליון שקלים במזומן. הוא ניצל רגע שבו המאבטח השני ירד מהמשאית כדי לאסוף כסף מסניף אגד בקריית חיים - ונמלט עם המשאית מלאת המזומנים. בשלב מסוים, הוא לקח 14 שקי כסף – ובהם 4.7 מיליון שקלים – ונטש את המשאית בצד הדרך.

במהלך משפטו, הסכים קופרמן להחזיר 900 אלף שקלים מהסכום הרב שגנב. עם זאת, רוב הכסף הגנוב ככל הנראה מוחבא עדיין במקום מסתור. למרות חששו הרב, קופרמן יצא הבוקר משערי כלא מעשיהו – וסביר להניח שיהיה נתון עתה למעקב שוטף.

עוד חדשות מהארץ:
אחרי שתמכה בחוטפים: גינויים ותלונות נגד זועבי
6 מטוסי כיבוי השתלטו על שריפה ליד אבו גוש
הותר לפרסום: 6 חשודים ברצח שלי דדון נעצרו ושוחררו

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully