וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החטיפה: הישיבה של הנערים אסרה על טרמפים

17.6.2014 / 12:48

ישיבת "מקור חיים", שבה למדו גיל-עד שער ונפתלי פרנקל, הודיעה על הצעד בשל ההערכה כי הנערים נחטפו כשחיכו בטרמפיאדה. ראש מועצת קריית ארבע: "נמשיך לנסוע בטרמפים"

צילום: עומר מירון, דובר צה"ל, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

הנהלת ישיבת "מקור חיים", שבה למדו החטופים גיל-עד שער ונפתלי פרנקל, הודיעה היום (שלישי) כי תאסור על תלמידיה לתפוס טרמפים עד להודעה חדשה. זאת, בשל החשד שלפיו נחטפו שני הנערים והצעיר איל יפרח, בעת שהמתינו להסעה בטרמפיאדה ביציאה מכפר עציון, שם נמצאת הישיבה.

גם המועצה האזורית גוש עציון, שבתחומה אירעה החטיפה, חידדה את הנחיות הביטחון לתושביה בכל הנוגע לשימוש בטרמפים. כמו כן, במועצה שוקלים להקים שירות הסעות במטרה להפחית את הצורך של התושבים לחפש הסעות מזדמנות, וכך לצמצם את ממדי התופעה. בימים האחרונים חלה ירידה מסוימת במספר התושבים שתופסים טרמפים, אך במועצה מעריכים כי ככל שיחלוף הזמן ממועד החטיפה, ישובו התושבים לסורם.

עם זאת, ישנם גורמים ביהודה ושומרון שלא תומכים בהנחיה החדשה של הישיבה. "תושבי חברון, כמו שאר תושבי ההתיישבות, ימשיכו לנסוע בטרמפים", הכריז ראש מועצת קריית ארבע-חברון, מלאכי לוינגר. "לא יעלה על הדעת שנקבל את זה שמסתובבים בינינו אנשים שאינם בני אדם, שהגיוני שיפגעו בילדינו ושרק אזרחנו ימשיכו למגן עצמם לדעת", הוסיף לוינגר. "חשוב לזכור שברוב היישובים נוסעים בטרמפים כי אין תחלופה אחרת", הוסיף.

עוד ידיעות על חטיפת הנערים
חמישה ימים לחטיפה: משפחות הנערים נפגשו לראשונה
סימן "הניצחון" שכבש את הגדה: 3 אצבעות ל-3 חטופים
ליל מעצרים נרחב בגדה: "ניקוי אורוות בבירת הטרור שכם"

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully