וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספוטד: פרנק בלאק באבו חסן

16.6.2014 / 16:48

נכון, הפיקסיז אומרים שהם בביזנס רק בשביל הכסף ואפילו קים דיל האלילה כבר בחוץ - אבל מי שלא יבוא לצרוח "דיבייסר" בהופעה שלהם בתל אביב, עלול להצטער

מערכת וואלה!

החודש לפני ארבע שנים היתה אמורה להקת הפיקסיז להגיע להופעה בישראל, אממה, עניין המרמרה קצת הרס את התכניות. אבל, אפילו בתורה כתוב "לא תיקום ולא תיטור" ולכן זוהי הזדמנות מצוינת לשקם את היחסים ולהגיח להופעה של הפיקסיז שמתקיימת ממש מחר (17 ביוני) באיצטדיון בלומפילד בתל אביב.

חבורתו של פרנק בלאק נוחתת בישראל כחלק מפסטיבל רוקנרולר, שיכלול גם הופעות של סאונדגארדן, ההייבס, אלישע בנאי והשודדים, גוגול בורדלו (שהוסיפו הופעה בישראל! כיף!) ועוד. כן, סופסוף זה קורה: עם ישראל עתיד לשמוע במו אוזניו ולראות במו עיניו את הפיקסיז. "דוליטל", "סרפר רוזה", "בוסה נובה" ו-" "Trompe le monde- לא משנה מה האלבום האהוב עליכם, כולם נפלאים, קאלטיים ושומרים על מעמדם הרם בז'אנר עד עצם היום הזה (ובצדק).

אז נכון, חברי הפיקסיז אומרים שהם בביזנס רק בשביל הכסף ואפילו קים דיל האלילה כבר לא חלק מהלהקה הזאת - אבל מי שלא יבוא לצרוח "דיבייסר", עלול להצטער על זה מאוד.

למי שהצליח להילחם בגלי הנוסטלגיה ונשאר מצולק עקב ביטול הפעם הקודמת, שימו לב: רוחות המלחמה שנושבות מאז חטיפת הנערים בגוש עציון בתחילת השבוע העלו חשש שלהקת הפיקסיז תבטל שוב את הופעתה בארץ על רקע ביטחוני- פוליטי. עם זאת, שוקי וייס, מפיק המופע, מרגיע: "פסטיבל רוקנרולר והופעתם של הפיקסיז יתקיימו כמתוכנן", אמר לוואלה! תרבות. "מחר הלהקות צפויות לנחות בישראל וכולנו ציפייה לקראת פסטיבל הרוק הראשון בארץ. במדינה כל כך מורכבת זהו נס גדול שאמנים בסדר גודל כזה מגיעים הנה, ואנחנו מצפים בכיליון עיניים לראות את כל הלהקות בבלומפילד השבוע".

מחירי הכרטיסים לפסטיבל רוקנרולר מתחילים במחיר של 275שקלים. מחירי כרטיסי הדשא החל מ-330 שקלים להופעה אחת, כרטיסי יציע החל מ-275 שקלים להופעה אחת, כרטיסי VIP לכל הופעה הכוללים חנייה, כניסה מהירה, מושבי פרמיום, כיבוד ושתייה, מתחם אירוח VIP, תג פסטיבל ועוד עומדים על 850 לכל ערב. מחיר כרטיס משולב לשני המופעים החל מ-590 שקלים. לרכישת כרטיסים: www.eventim.co.il או בטלפון *9066.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully