וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבבות השתתפו בתפילה בכותל למען שחרור החטופים

15.6.2014 / 19:00

כ-30 אלף בני אדם השתתפו בתפילה המונית ברחבת הכותל לשחרור שלושת הנערים שנחטפו. הרבנים הראשיים, יו"ר הכנסת ואישי ציבור נטלו חלק באירוע. "הכוח של תפילת רבים הוא עצום"

צילום: עומר מירון, גדעון צנטנר, דוד קורן, שלומי גבאי, דובר צה"ל, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

כ-30 אלף בני אדם, בהם קרובי משפחה של הנערים החטופים, השתתפו הערב (ראשון) בעצרת תפילה בכותל המערבי שבירושלים, למען שלומם וביטחונם של גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח.

אסף יפרח, אחיו של איל, קרא את פרק התהילים "שיר המעלות" בבכיות והקהל חזר אחריו. לאחר מכן חיבק אסף את הרב הצבאי הראשי, רפי פרץ ואת חבריו ממושכות.

המשתתפים הנוספים בכנס הם הרבנים הראשיים, דוד לאו ויצחק יוסף וחברי מועצת הרבנות הראשית. "אנו מוכיחים לאויבינו כי עם ישראל חי ולא נישבר לעולם. העם כולו הגיע לכותל כאיש אחד, בלב אחד, מאוחד בתפילה לשלומם של החטופים שישובו במהרה לחיק משפחותיהם ועמם", אמר הרב לאו.

תפילה בכותל לחזרתם של החטופים. יוני 2014. עומר מירון
אלפי בני אדם בעצרת ברחבת הכותל למען שחרור החטופים, הערב בירושלים/עומר מירון

כמו כן, בטקס משתתפים הרב הצבאי הראשי, רפי פרץ, המקובל הרב יעקב עדס, יו?ר הכנסת, יולי אדלשטיין, וחברי הכנסת אלי ישי, ישראל אייכל, ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, רב הכותל, שמואל רבינוביץ', חברי מועצת הרבנות הראשית לישראל, שרים בכירים, חברי כנסת, רבנים, עשרות ראשי ישיבות מכל חלקי עולם התורה, חניכי בני עקיבא והמכינות הקדם-צבאיות, אלפי מתנדבי זק"א ואיחוד הצלה, סטודנטים מארגון "אם תרצו" ופעילי תנועת הימין "ישראל שלי".

חטיפת הנערים - כותרות נוספות:
קצין בכיר על החטיפה: "אירוע ברמה גבוהה של מקצועיות"
ביקורת במשטרה: הנערים נחטפו - והמפכ"ל בחו"ל
300 אלף תלמידים התכנסו לתפילה לשלום החטופים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הרב הצבאי הראשי מתחבק עם אחיו של איל יפרח, אחד משלושת החטופים. באדיבות שלומי כהן, כיכר השבת, מערכת וואלה! NEWS
אחיו של איל יפרח, אסף/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות שלומי כהן, כיכר השבת

בהודעה שפרסם לציבור, קרא הרב לאו לציבור לבוא ולהשתתף בתפילה. "כולנו דואגים, מתפללים וחושבים על החטופים", כתב לאו. "אך עלינו לעשות מעשה משותף של אחדות ושל ערבות הדדית. הכוח של תפילת רבים הוא עצום, ועל כן כל מי שיכול מתבקש להגיע ולהתפלל יחדיו כאיש אחד ובלב אחד, ברחבת הכותל הערב לשלומם ולהשבתם של החטופים בריאים ושלמים". עוד הוסיף: "זו העת לאחדות, להוכיח כי כל ישראל ערבים זה לזה. נוכיח לאויבינו המבקשים ברעתנו כי עם ישראל חי וקיים, ובכוח התפילה נראה בקרוב את בנינו שבים לביתם להוריהם ולעם ישראל בריאים ושלמים".

הרב הראשי דוד לאו שוחח היום עם נציגים יהודיים רבים ברחבי העולם וביקש מהם לקחת חלק בתפילה ההמונית. בין הארגונים והגופים עמם דיבר לאו: ועידת רבני אירופה, המועצה הרבנית האמריקנית, הרב הראשי של דרום אפריקה ורבני מדינות נוספים. כמו כן, הרב לאו פנה לשליחי חב"ד ברחבי העולם וביקש שיצטרפו עם קהילותיהם לתפילה בשעה זו.

עצרת תפילה נוספת בתל אביב

בתל אביב התקיימה הערב בכיכר רבין עצרת תפילה מקבילה. העצרת, שאורגנה על ידי המועצה הדתית תל אביב, בני עקיבא ופעילים חברתיים מדרום העיר בשיתוף עם עיריית תל אביב-יפו. "בשעה קשה זו צריך להתאחד ולחזק את המשפחות, בתקווה כי באמצעות תפילתנו יחד עם שאר התפילות המתקיימות ברחבי הארץ, ייפתחו שערי שמים וחזרו נערינו לגבולם", מסרו המארגנים.

בעצרת לקחו חלק חלק ראש העיר, רון חולדאי, רב העיר תל אביב, ישראל מאיר לאו, רב העיר צפת שמואל אליהו ונועם שליט, אביו של גלעד שליט, ששוחרר משבי חמאס ב-2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully