וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"די להאשים את המתנחלים, אנחנו חייבים לקחת טרמפים"

15.6.2014 / 15:43

אביה וייס, צעיר בן 18 מהשומרון, חושב שתקיפת הנערים על כך שתפסו טרמפ זו האשמת הקורבן, ומסביר שלבני נוער אין דרך אחרת להתנייד באזור. דעת יחיד מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

"נפתלי, אבא ואמא אוהבים אותך עד אין קץ" - רחלי, אמו של נפתלי פרנקל התייחסה הבוקר לראשונה לחטיפת בנה. משפחות שלושת החטופים שרויות בחוסר וודאות אך מבקשות מהציבור להתפלל לשובם של הנערים לביתם. ביום השלישי למבצע "שובו אחים", השב"כ במצוד אחר שני פעילי חמאס החשודים בחטיפת הנערים, נשותיהם נעצרו לחקירה וכוחות הביטחון ממשיכים לבצע מעצרים. בממשלה נזהרים מלדון בנושא שחרור האסירים וראש הממשלה מפנה אצבע מאשימה לעבר אבו מאזן. כתבי וואלה! חדשות בפריסה מיוחדת בחברון ובבתי המשפחות. צפו בעדכונים.

שנאה וזעם ברשת: אירוע חטיפת שלושת הנערים עורר לא מעט ויכוחים ברשתות החברתיות בניגוד לחזית המאוחדת המאפיינת אירועי משבר ואסון. מהודעת הזיוף שנשלחה בוואטס-אפ, דרך סטטוסים מעוררי מחלוקת על תושי השטחים ועד לקמפיין "Bring Back Our Boys" שנועד לעורר מודעות לחטיפה ברחבי העולם. רחלי רוטנר, עורכת וואלה! Tech, מסכמת את התגובות לחטיפה ברשת.

ספרד מלקקת את הפצעים: אלופת העולם בכדורגל מצאה את עצמה במבוכה גדולה בסוף השבוע האחרון לאחר הפסד מוחץ של 5:1 לנבחרת של הולנד. ענבל מנור, שליח וואלה! ספורט למונדיאל, על ההתמודדות של האלופים עם ההפסד, השינויים שדל בוסקה צפוי לעשות בהרכב, ועל סיכוייהם לעבור את שלב הבתים. וגם: מסי וארגנטינה עולים הלילה לראשונה על הדשא באצטדיון המרקנה, במשחק מול בוסניה בבית ו'.

התחזית: הלילה נאה, מחר עליה בטמפרטורות והן תהיינה גבוהות לעונה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully