וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: ירידות שערים על רקע אזהרות הרווח של נובלוס וסאן

נטע יעקבי

30.8.2002 / 16:31

ביום שני לא יתקיים מסחר בשל חג ה-Labor Day; קומברס יורדת 0.8%; מנגד, עולה מניית גילת ב-16%



יום המסחר האחרון של השבוע נפתח בירידה של 0.9% בנאסד"ק ושל 0.5% בדאו ג'ונס.

מניית צ'ק פוינט יורדת ב-2%, קומברס מאבדת 0.8%. מנגד, עולה מניית גילת ב-16%, ICTS מוסיפה 4% וטי.טי.אי עולה ב-1.5%.

סקירת טרום מסחר


המדדים המובילים בוול סטריט צפויים לפתוח את יום המסחר האחרון של השבוע במגמה שלילית, לקראת היציאה לסוף שבוע ארוך, שיכלול גם את יום שני בו חל ה-Labor Day. החוזים העתידיים על הנאסד"ק יורדים ב-0.2% ומדד ה-S&P יורד ב-0.1%.

על המסחר ישפיעו היום אזהרות הרווח וההכנסות שפירסמו אמש בתום המסחר החברות נובלוס וסאן מיקרוסיסטמס. יצרנית המחשבים סאן מיקרוסיסטמס הורידה אתמול את תחזית ההכנסות לרבעון הכספים הראשון שלה המסתיים בחודש ספטמבר, בטענה כי נרשמת היחלשות בהשקעות תאגידיות בטכנולוגיה. "לא היינו עדים לשיפור כלשהו באקלים ההשקעות בטכנולוגיית מידע. למעשה, ניתן לומר כי המצב אפילו החריף", אמר סמנכ"ל הכספים של סאן, סטיב מקגוואן.

במקביל, הודיעה גם חברת נובלוס סיסטמס, יצרנית הציוד המשמש לייצור שבבים, כי היא אינה צפויה לעמוד בתחזיות ההכנסות וההזמנות החדשות לרבעון השלישי, בעקבות עיכוב רכישות מצד שני לקוחות של החברה.

אמש לאחר סיום המסחר פרסמה חברת אלסינט את תוצאות הכספיות לרבעון השני, שהצביעו על שיפור הן בשורה העליונה והן בתחתונה. החברה, המנהלת גם מחלקת מוצרי עתירי ידע וגם מחלקת מלונות, מסרה כי חטיבת המלונות היא שתרמה את עיקר הגידול בהכנסות וברווחים. הכנסות החברה הסתכמו ב-34.3 מיליון דולר, גידול של 30% לעומת הרבעון המקביל. הרווח הנקי של החברה, הנמצאת בשליטתו של איש העסקים מוטי זיסר, הסתכם ב-4.6 מיליון דולר, גידול של 39% מהרבעון הקודם.

חברת פארתוס, עמה עתידה להתמזג חטיבת Ceva של חברת די.אס.פי.ג'י הישראלית, הודיעה היום כי בית המשפט באירלנד, מקום מושבה של פארתוס, קבע כי יש לקיים אסיפה של בעלי המניות בחברה בכדי לאשר את המיזוג עם חטיבת Ceva. לפיכך, נקבע כי אסיפת בעלי המניות של החברה תיערך ב-26 בספטמבר, כאשר את המיזוג עצמו צפויות שתי החברות להשלים לקראת סוף אוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully