וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטרית מגיב: "מעשיי נקיים כשלג"

12.6.2014 / 16:02

היועץ המשפטי לממשלה יכריע בימים הקרובים האם לפתוח בחקירה בפרשת מאיר שטרית והעוזרת, שטרית עצמו התייחס הבוקר לפרשה. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

כיצד הורים מסוגלים לרצוח את ילדיהם? הרצח של שני הילדים על ידי אביהם במושב ישרש אמש שוב מעורר את השאלה הבלתי נתפסת. בני משפחתו של האב מספרים שהוא חגג עם ילדיו בני ה- 10 וה-11 את חזרתם ארצה מבית אמם שבארה"ב, ושעות ספורות לאחר מכן נטל את חייהם בדקירות סכין. עו"ד ד"ר לימור עציוני, מחברת הספר "הורים רוצחים", מסבירה מה גורם לבצע את המעשה הנורא, ומצביעה על השוני במניעים של אמהות ואבות.

המונדיאל בפתח ובסאו פאולו לא ממש מתרגשים: טקס פתיחת משחקי גביע העולם בכדורגל יחל היום בערב ובזמן שאוהדי הכדורגל מצטיידים בבירות ופיצוחים לקראת המשחק בין קרואטיה לברזיל, בסאו פאולו התושבים עדיין לא נרגשים מהמעמד. שליח וואלה! ספורט בברזיל, אורן יוספוביץ', מדווח מסאו פאולו המנומנמת.

ממדונה ועד לברק אובמה - כולם נהיו סופרי ילדים? שבוע הספר כבר כאן ובדקנו אילו בכירים ומפורסמים משכו בקולמוס. שופטת פלילית, האפיפיור, כדורגלן ואפילו פליט ריאליטי - כולם נדבקו בחיידק הכתיבה לקטנטנים.

איש השבוע: הכנסת לא בחרה בו אבל המהדורה לא יכלה להתעלם מפרופ' דן שכטמן שאמנם זכה בפרס נובל בכימיה אבל נכשל ביצירת כימיה בסיסית עם חברי הכנסת, ופגע בתדמית האלגנטית שלו כשגילה רוח לא ממש ספורטיבית אחרי ההפסד. אך אל דאגה, פרופ' שכטמן, מאיתנו אתה מקבל פרס ניחומים.

התחזית: מחר מעונן חלקית עם סיכוי לגשם מקומי בצפון ובמרכז, בשבת עלייה קלה של הטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully