וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: עבריין מין פיתה קטינות "לדגמן" בעירום

12.6.2014 / 16:59

אילן אוטמזגין מואשם כי בשורת מקרים נהג לארוב ליד בתי ספר ופיצוציות ולהציג את עצמו כסוכן דוגמנות וצלם אופנה. הוא הורשע כבר פעמיים וישב שש שנים בכלא בגין עבירות זהות

אילוסטרציה. ShutterStock
ה"אודישן" התגלה כלילה בבית מלון/ShutterStock

כתב אישום בגין שורה של עבירות אינוס, מעשה מגונה, שידול לזנות ועבירות נוספות הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד אילן אוטמזגין, תושב נתניה בן 50 העוסק בניקיון ושיפוצים. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יונתן טל מפרקליטות מחוז ת"א, אוטמזגין נהג לארוב בשנתיים האחרונות לבחורות, בהן קטינות, בסמוך לבתי ספר, קניונים ופיצוציות, להציג את עצמו כסוכן דוגמניות וצלם אופנה ולהציע להן "לדגמן" בעירום עבורו. זאת, בתמורה להבטחה כוזבת כי תמונותיהן יתפרסמו בחו"ל והן ירוויחו היטב. אוטמזגין, עבריין מין מורשע, ריצה כבר שתי תקופות מאסר של שלוש שנים כל אחת בגין עבירות זהות.

במקרה אחד מחודש ינואר המתועד בכתב האישום, יצר אוטמזגין קשר עם מתלוננת לאחר שקיבל את הטלפון הסלולרי שלה משותפו. אוטמזגין, שהציג את עצמו בשם "מייק", ביקש להיפגש עמה בסניף "ארומה" שבנתניה. הוא סיפר לה כי הוא מוכר תמונות הלבשה תחתונה של בחורות בחו"ל, והציע לה להצטלם עבורו, תוך שהוא מציין כי עדיף שלא תספר על כך לאיש. שבוע לאחר מכן הוזמנה הבחורה ל"אודישן" בדירתו של הנאשם בעיר, והתבקשה להביא עמה בגדי הלבשה תחתונה. כשהגיעה, הורה לה הנאשם להוריד את חזייתה ואת חצאיתה "ולהישאר בחולצה מכופתרת עם תחתוני חוטיני". על פי כתב האישום, לאחר שנענתה לדרישתו, צילם אותה אוטמזגין בתנוחות מיניות שונות, חלקן לאחר ששכנע אותה להוריד תחתונים. בתמורה, הוא שלח לביתה אוכל מוכן, ואף שילם לה על בניית ציפורניים.

באותה תקופה יצר אוטמזגין קשר עם מתלונננת נוספת, קטינה בת 16, ושאל אותה אם היא מעוניינת "לדגמן אצלו", תוך שהוא מבטיח לה כי תקבל המון כסף. המתלוננת נתנה לו את מספר הטלפון שלה, ולאחר כשבוע, הוא התקשר והציג עצמו כ"מייקל". השניים קבעו להיפגש בדיזינגוף סנטר שבתל אביב, ושם, על פי כתב האישום, רכש עבורה אוטמזגין שלושה בקבוקי בושם. בנוסף, הוא הציג בפניה תמונות שונות של בחורות הלבושות בהלבשה תחתונה, וקבע עמה "אודישן". אוטמזגין אמר לה ש"אם ישאלו" - היא בת 18.

עוד בוואלה! חדשות:
רצח הילדים בשפלה: האם הייתה במקלט לנשים מוכות
פרשת הרפז: אשכנזי ורעייתו נחקרים במשטרה
שטרית והעוזרת: וינשטיין יכריע אם לפתוח בחקירה

אילוסטרציה. ShutterStock
אוטמזגין מואשם כי הורה למתלוננת לכרוע, וביצע בה מעשה מגונה/ShutterStock

ה"אודישן" עם הקטינה התגלה כלילה בבית מלון, שעליו שילם הנאשם בכרטיס אשראי שאינו שלו. על פי כתב האישום, אוטמזגין הזמין לבית המלון גם את המתלוננת הראשונה, ומשהגיעה הסביר לה שהיא צריכה להתפשט כדי שהבנות לא ירגישו מאוימות, והוסיף שמדובר ב"נטו מקצועיות". אוטמזגין התכונן לפגישה כהלכה: הוא רכש בקבוק וודקה, פחית משקה אנרגיה ושוקולד. הוא מואשם כי הורה למתלוננת הראשונה להגיד שהשניים עובדים יחד כבר זמן רב, ושהיא מרוויחה מהקשר ביניהם הרבה מאוד כסף. לאחר מכן התפשטו שתי המלוננות להוראתו של אוטמזגין, שצילם אותן בשלל תנוחות מיניות במצלמתו.

אבל הערב לא נגמר שם. כשהלכה המתלוננת הראשונה לביתה, נשאר אוטמזגין יחד עם הקטינה לבדו, והודיע לה כי כחלק מהאודישן הוא רוצה לדעת "כמה היא פרועה". עקב כך הורה לה הנאשם להוריד את תחתוניה ולכרוע על ארבע, וביצע בה מעשה מגונה. אוטמזגין מואשם כי לאחר האירוע הסיע את הקטינה לביתה, ובימים שלאחר מכן רכש עבורה נעליים, בגדי מעצבים, איפור וסיגריות מכרטיס אשראי שאינו שלו. כששאלה מדוע הוא עושה זאת, ענה: "אני מעוניין להשקיע בך". בפגישתם הבאה אמר לה אוטמזגין כי יש צורך באודישן נוסף, אולם המתלוננת סרבה באמרה שיש לה בגרות למחרת והיא חייבת לחזור הביתה מוקדם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"תעשי הכל כדי לשכנע אותו, גם אם זה אומר לשכב איתו"

אוטמזגין מואשם כי לאחר כמה ימים סיפר לה על דוגמן חדש שהוא מנסה לגייס בשם "רוברט", וביקש ממנה לשכנעו לעבוד עימו. אותו "רוברט" היה למעשה שותפו של אוטמזגין לפשע, שעליו אמר: "תעשי הכול כדי לשכנע אותו, גם אם זה אומר לשכב איתו". אוטמזגין הבטיח כי אם יעלה בידה לשכנע את רוברט לעבוד עמו הוא יעניק לה כ-2,000 דולרים. הנאשם נתן לה את מספר הטלפון של "רוברט" כביכול והקטינה התקשרה. בשיחה, על פי עדות הצעירה, "רוברט" שאל את המתלוננת כיצד הגוף שלה נראה, והם קבעו להיפגש, אך לבסוף ביטלה המתלונת את הפגישה.

חוקרי המשטרה, שתשאלו את שתי הנשים ומתלוננות נוספות המופיעות בכתב האישום, הופתעו לגלות כי כולן, למרות שאינן קשורות זו לזו כלל, הצביעו על דפוס פעולה זהה. בחיפוש שנעשה בטלפון הנייד של אוטמזגין, מצאו החוקרים את שמות המתלוננות ולידן גילן.

אוטמזגין נחקר כמה פעמים בגין העבירות. בתחילה הכחיש קשר למעשים אולם בהמשך קשר את עצמו למקרים. הנאשם אף עומת עם אחת המתלוננות, ובמהלך העימות אישר כי היה שותף לאירוע בחדר שבמלון. לדבריו, שתי המתלוננות שתו אלכוהול ונגעו בעצמן בפניו.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully