וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת התנועה תגביר היערכותה בסוף השבוע

30.8.2002 / 7:56

22 בני אדם נהרגו השבוע בכבישים; שר התחבורה וראש אגף התנועה סיירו הלילה במקומות בילוי בתל אביב, ו"פגשו" 2 נהגים צעירים שנהגו מעל 170 קמ"ש; אחד הסביר: רציתי להגיע מהר הביתה

משטרת התנועה הארצית תגביר בסוף השבוע את היערכותה בכבישים ובאתרי הבילוי של צעירים. בקול ישראל דווח כי המשטרה תערוך בדיקות אלכוהול לנהגים. במהלך השבוע האחרון נהרגו בתאונות דרכים ברחבי הארץ 22 בני אדם. מתחילת השנה נהרגו בכבישים 382 בני אדם - גידול של 11 אחוז לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה.

ראש אגף התנועה במשטרה, יעקב רז, קרא להקים יחידה מיוחדת במשטרה לטיפול בענף התובלה, עקב העליה במספר התאונות הקטלניות שבהן מעורבות משאיות. מתחילת השנה הורדו מן הכבישים כשבעת אלפים משאיות בגלל ליקויי בטיחות ושעות עבודה רצופות של נהגים בניגוד לחוק.

שר התחבורה, אפרים סנה, וראש אגף התנועה סיירו הלילה במקומות בילוי בתל אביב בנקודות בדיקת אלכוהול לנהגים ובנקודות מכמונת מהירות.

במהלך סיורם נתפסו שני נהגים צעירים שנהגו במהירות העולה על 170 קמ"ש, בכביש בו המהירות המותרת היא 90 קמ"ש. בגלי צה"ל דווח כי אחד מהם הסביר לשר כי "מיהר להגיע הביתה". השר ענה בתגובה: "בקצב הזה תגיע יותר מהר לבית לוינשטיין". השר סנה אמר לגלי צה"ל, כי הוא מזועזע מהעובדה שלמרות כל הקטל בדרכים שהיה השבוע, לא היה נראה שזה השפיע על הצעירים.

השר סנה יציג לממשלה ביום ראשון הצעות להחמרת העונשים על נהגים צעירים שעברו עבירות חמורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully