וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת נחשים בצפון: שלושה הוכשו ואושפזו בבתי חולים

11.6.2014 / 17:17

שלושה גברים בני 33-28 מהגליל העליון ומרמת הגולן אושפזו בדרגות פציעה שונות בבתי חולים לאחר שהוכשו על ידי נחשים ארסיים. כל השלושה הוכשו בידיהם, שניים מהם בעת שעבדו

נחש צפע. ShutterStock
שלוש הכשות של נחשים ארסיים ביום אחד/ShutterStock

שלושה גברים מיישובים בצפון הארץ נפצעו היום (רביעי) בדרגות שונות מהכשות של נחשים ארסיים. בשעות הבוקר נפצע גבר בן 29 באורח קשה לאחר שהוכש על ידי נחש צפע בלול תרנגולות בקיבוץ גשור שברמת הגולן. האיש פונה במסוק של מגן דוד אדום לבית החולים פוריה שבטבריה עם סימני הכשה בידו, כשהוא מעורפל הכרה.

מקרה נוסף בשעות הבוקר היום אירע ביישוב שחון שבגליל העליון. גבר בן 28 נפצע באורח קל עד בינוני לאחר שהוכש על ידי נחש צפע. ההכשה התרחשה במהלך עבודתו של הצעיר במחסן במפעל. לאחר שהרים קופסה שבתחתיתה התגלה נחש בגודל בינוני שנלכד בנייר הדבק, הוא הכיש אותו בכף ידו השמאלית. עובדים נוספים שהיו במקום פינו את הצעיר לחדר המיון במרכז הרפואי זיו שבצפת כאשר הוא סובל מכאבים עזים ותחושת נימול בידו השמאלית.

בהמשך היום, בשעות הצהריים, נפצע גבר בן 33 באורח בינוני, לאחר שהוכש בכף ידו על ידי נחש צפע סמוך לביתו שבכפר מג'דל כרום בגליל העליון. הגבר מטופל בחדר הלם באמצעות אנטי סירום במרכז הרפואי לגליל המערבי שבנהריה.

עוד בוואלה! חדשות:
מחשש להפלת מטוס ישראלי: גדוד מצרי נפרש ליד אילת
שוב: בן אליעזר נחקר בחשד שקיבל כסף שלא כדין
האישה מקריית גת מואשמת בביצוע מעשי סדום בקטינים

לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • נחשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully