וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת בן אליעזר: 600 אלף דולר בכספת סודית

9.6.2014 / 15:52

המשטרה הגיעה לסניף של בנק דיסקונט בירושלים, שם נמצאת כספת ששייכת לחבר הכנסת ובה כסף במזומן, שכנראה לא דווח. במקביל, חשף היום המועמד לנשיאות מאיר שטרית את הנכסים שבבעלותו

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

ישראל כובשת את ברזיל: איך הגיעה המדינה המזרח-תיכונית למקום השני במכירת כרטיסים למונדיאל מבלי להשתתף בכלל במשחקים? שלושה ימים לפתיחת משחקי גביע העולם בכדורגל וברזיל נכבשת על ידי עשרות אלפי ישראלים ששילמו ממיטב כספיהם כדי לראות מהיציע את הנבחרות הטובות בעולם, ועל הדרך גם לחגוג בחופי ריו וסאו פאולו. זיו ריינשטיין, עורך וואלה! תיירות, מספר כמה עולה התענוג לצפות בליונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו וניימאר דה סילבה מקרוב (או בעצם, די מרחוק) ואילו אטרקציות מציעה ברזיל לאוהדי הכדורגל.

מחקר חדש: תווי הפנים של הגבר בנוי לאגרופים. עוד צעד בחקר האבולוציה האנושית, ומה הקשר של אגרופים לכל זה - חוקרים מאוניברסיטת יוטה שבארצות הברית מצאו כי האופן שבו בנויים תווי פניו של הגבר הוא תוצר של התקוטטויות האדם הקדמון אחד עם השני על משאבים ועל נשים. המחקר, המתפרסם בכתב העת "ביולוג'יקל ריוויוז", טוען כי גברים קיבלו תווי פנים עבים ובשרניים המגנים עליהם.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ימשיך להיות נאה, ללא שינוי של ממש במזג האוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully