וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיסת אל על למינכן נחתה בבולגריה בגלל נוסע שהתפרע

5.6.2014 / 8:37

טיסה 353 המריאה הבוקר מנתב"ג לגרמניה, ובשלב מסוים החל אחד הנוסעים להשתולל. צוות המטוס השתלט עליו ואזק אותו. לאחר נחיתת חירום הוא הועבר לידי המשטרה המקומית בסופיה

בואינג 737 של אל על. AP
בואינג 737 של אל על/AP

טיסה 353 של אל על שהייתה בדרכה מישראל למינכן שבגרמניה נחתה הבוקר (חמישי) נחיתת חירום בסופיה שבבולגריה. זאת לאחר שאחד הנוסעים התפרע במהלך הטיסה והיווה סכנה לבטיחות הטיסה.

המטוס, מדגם בואינג 737, היה בדרכו למינכן כשעל סיפונו יותר מ-120 נוסעים. בשלב מסוים החל אחד הנוסעים להשתולל ואנשי צוות האוויר נאלצו להשתלט עליו ולכלוא אותו באזיקים. הטייס החליט לנחות בסופיה והנוסע הועבר לידי המשטרה המקומית. באל על אישרו את הפרטים, אך לא יודעים לפי שעה לומר מה הרקע להתפרעות הנוסע.

עוד בוואלה! חדשות:
התגובה לאחדות הפלסטינית: 1,500 יחידות בשטחים
ירי מסוריה לישראל, כיפת ברזל הופעלה לראשונה בצפון
כבאים השתלטו על שריפה שפרצה ליד קניון איילון ברמת גן

לפני שלושה שבועות נחתה טיסת אל על 289, מתל אביב לוונציה, נחיתת חירום בנמל התעופה בדוברובניק שבקרואטיה, לאחר שהטייס חש ברע במהלך הטיסה ולא יכול היה למלא את תפקידו. רופאה שנכחה בטיסה העניקה לו טיפול, ומטוס חלופי שנשלח למקום והטיס את 98 הנוסעים לאיטליה בשלום.

טיסת אל על שהמריאה במרץ מברלין לתל אביב שבה על עקבותיה ונאלצה לנחות נחיתת חירום בגרמניה, לאחר שציפור פגעה באחד ממנועי המטוס. 144 הנוסעים פוזרו לבתי מלון בעיר, ובשעות אחר הצהריים עלו הנוסעים על טיסה חלופית בחזרה לישראל.

לפניות לכתב: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully