וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסבתא החשודה בחטיפת נכדיה אותרה עמם בטבריה

אחיקם משה דוד

3.6.2014 / 8:50

שלשום יצאה הסבתא בת ה-60 מביתה עם שני נכדיה שנמצאים בביקור עם אמם מרוסיה ולא שבה. הבוקר זיהה אותה מנהל תחזוקה בחוף השקמים והזעיק את המשטרה. הילדים יושבו לאמם

הסבתא בת ה-60 מהצפון שחשודה בחטיפת נכדיה, יוני 2014. חטיבת דובר המשטרה
הסבתא/חטיבת דובר המשטרה

הסבתא בת ה-60 החשודה בחטיפת שני נכדיה, בני ארבע וחמש, אותרה הבוקר (שלישי) בחוף השקמים שבטבריה. אתמול ביקשה המשטרה את עזרת הציבור באיתור הסבתא, שעל פי החשד חטפה את הילדים, המתגוררים עם אמם ברוסיה ומתארחים בשבוע וחצי האחרונים בביתה שבצפון. הבוקר זיהה אותה מנהל התחזוקה של פיקוד ערים כינרת, רוני ערד, כשהיא באוהל שהקימה בחוף, והזעיק את המשטרה.

צוות של מחלקת הנוער מתחנת משטרת חיפה נסע לטבריה במטרה לעצור את הסבתא לחקירה. אם הילדים, בת ה-29, זומנה לתחנת חיפה, שם היא צפויה להיפגש עם ילדיה ולקבל אותם חזרה להשגחתה.

ערד סיפר כי ראה את הילדים וחשד שמדובר באלה שתמונתם פורסמה. "כמו בכל בוקר עשיתי סריקה בשטח חופי מערב הכינרת וזיהיתי את הסבתא עם שני הילדים, שנראו מאושרים. זיהיתי אותם על פי צילומי המשטרה. התחברתי עם הסבתא, ששאלה איך מגיעים לשוק בטבריה, ולאחר שיחה קצרה הזמנתי את כוחות המשטרה".

עוד סיפורי פלילים:
אמו של נרצח הקליטה עד – והובילה למעצר החשוד
הורשע רוצחו של החייל עדן אטיאס בעפולה
חשד: עובד סיעודי התעלל בקשיש בבית אבות בחיפה

הנכדים שנחטפו על פי החשד בידי סבתם מביתה בצפון, יוני 2014. חטיבת דובר המשטרה
הילדים, בני ארבע וחמש/חטיבת דובר המשטרה

על פי החשד, ביום ראשון אחר הצהריים יצאה האם לטיפול במרפאת שיניים, והסבתא ניצלה זאת, לקחה את שני הנכדים ויצאה מהבית. היא הותירה מכתב שבו הסבירה כי הסיבה למעשה הייתה חוסר שביעות רצונה מהאופן שבו הוריהם של הילדים מחנכים אותם. משהסבתא לא שבה לביתה אמש, הגישה האם תלונה במשטרה.

מחקירת המשטרה עלה כי הסבתא תכננה מבעוד מועד את החטיפה לכאורה, בין היתר בשל מערכת יחסים טעונה עם חתנה, המתגורר גם הוא ברוסיה. בין היתר, נמצא כי נעלם מהבית ציוד מחנאות.

לפניות לכתב: ahikam77@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully