וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקי מלקטוז: פינת התרבות מחפשת תיקון ליל שבועות

2.6.2014 / 16:17

גם כשהבטן מפוצצת במאכלים עתירי לקטוז, פינת התרבות לא תיכנע ותצא ללמוד תורה בתיקון ליל שבועות שיתקיים במהלך החג בכל הארץ ובחינם

מערכת וואלה!

ארוחת חג השבועות מתקרבת אלינו בצעדי ענק, אבל האקשן האמיתי מתחיל מייד לאחריה: כמיטב המסורת, מחר (שלישי), במהלך כל הלילה, יתקיים תיקון ליל שבועות המפורסם בכל רחבי הארץ. לימודים והתפלפלויות ישטפו את כל הארץ, וכדאי לבדוק מהם האירועים הקרובים למקום מגוריכם. רוב האירועים מתקיימים בחינם והכניסה אל חלקם מותנית בהרשמה מראש. למשל, בבית דניאל אשר בתל אביב יתקיימו תיקונים שיתמקדו במושג "התבוננות", במרכז נווה שכטר נוכל להצטרף למסע של מוזיקה, רוח ולימוד יחד עם אושיות רמות מעלה כמו א.ב יהושע, דורית רביניאן, נעה ידלין, יעל דקלבאום ועוד.

לצד עוד מאות אירועים במרכז, אם אתם בעיר הקודש הלא היא ירושלים, כדאי לקפוץ לבית ש"י עגנון, שם תתקיים קריאה מיוחדת בפסוקי האהבה של שיר השירים והשתלבותם בכתבי עגנון. אחרי הלימוד שם תופיע מיקה קרני, ובאירוע נוסף בירושלים, בבית שמואל, יהיה לימוד מתוך ספר הזוהר לצד ליווי מוזיקלי של עלמה זהר. מדריך לכל העדכונים שאתם רק יכולים לחלום עליהם תוכלו למצוא בוואלה! יהדות, והכי חשוב – שיהיה חג שמח!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully