וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלכה אליזבת להוקינג: "עדיין עם קול אמריקני?"

מלכת אנגליה פגשה את הפרופסור המשותק באירוע צדקה. בהתייחסה למכשיר שמאפשר לו לתקשר, שאלה בהומור: "עדיין יש לך קול אמריקני?". הוא לא לקח ללב, ושיגר תשובה משעשעת לא פחות

רויטרס

הומור בריטי משובח או בדיחה עם טעם רע? מלכת אנגליה אליזבת השנייה השתתפה ביום חמישי באירוע גיוס תרומות לקרן למען בעלי מוגבלויות בארמון סנט ג'יימס בלונדון. אחד האורחים שכיבד בנוכחותו את המעמד היה האסטרופיזיקאי הנודע פרופסור סטיבן הוקינג. המפגש ביניהם הוליד סיטואציה בלתי שגרתית. לולא חוש ההומור של הוקינג, היא עלולה הייתה להסתיים במבוכה גדולה.

בשיחה נימוסית בין השניים התלוצצה המלכה על המבטא האמריקני של הוקינג, שמקורו במסנתז הקול שמאפשר למדען הסובל מניוון שרירים לתקשר. "יש לך עדיין קול של אמריקני?", שאלה המלכה. הוקינג, שמוצאו בריטי, שיתף פעולה והשיב בהומור: "כן, ולמען האמת, הוא מוגן בזכויות יוצרים".

עוד חדשות מהעולם:
חייל אמריקני שוחרר אחרי 5 שנים בשבי באפגניסטן
12 אלף אירופאים ביקשו מגוגל "לשכוח" אותם
מתיחות שיא בטורקיה: כתב CNN ו-32 מפגינים נעצרו

המלכה אליזבת' מפטפטת עם פרופסור סטיבן הוקינג בקבלת פנים מלכותית באירוע צדקה. רויטרס
מפגש משעשע. המלכה אליזבת עם הוקינג/רויטרס

על אף מחלת ה-ALS של הוקינג, הפוגעת קשות במערכת העצבים, מוחו מתפקד באופן רגיל. למרבית הלוקים במחלה תוחלת חיים קצרה של שנים ספורות בלבד מרגע התפרצותה. למרות זאת, הפרופסור הבריטי חי כבר 45 שנים עם המחלה ואף השיג פריצות דרך מדעיות. הוא מתקשר עם סביבתו באמצעות טכנולוגיית אינפרה-אדום מתקדמת המוטבעת על משקפיו. הוא בוחר בכל פעם אות אחת עד שנוצר משפט שלם, שאותו מסנתז הקול "מקריא" בקול רם.

על חילופי הדברים המשעשעים סיפרה האחות הסועדת את הוקינג, פטרישה אודווד. היא ציינה כי הפרופסור הבריטי כבר פגש בעבר את המלכה ואת בעלה, הנסיך פיליפ, אולם "לא ראה אותם שנים ארוכות".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
הנסיך פיליפ עם פרופסור סטיבן הוקינג בקבלת פנים מלכותית באירוע צדקה. רויטרס
לא התראו שנים. הנסיך פיליפ והפרופסור/רויטרס

(עדכון ראשון: 22:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully