וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי אזור התאונה: התרענו על מרוצים ולא עשו דבר

31.5.2014 / 0:45

התאונה אתמול בין שני אופנועים בשומרון, שגרמה למותם של שני צעירים, אירעה לפי החשד בעת שהשתתפו במרוץ לא-חוקי. לדברי תושבי המקום, הכביש הופך למוקד לתחרויות בכל סוף שבוע

תאונת דרכים בין שני אופנועים בכביש 465, ילד בית אריה שבשומרון, מאי 2014. דן אביב, חדשות 24
זירת התאונה, היום/חדשות 24, דן אביב

במשטרה גוברת ההערכה כי שני רוכבי האופנוע שנהרגו אתמול (שישי) בכביש שבין צומת רנטיס ליישוב בית אריה שבשומרון השתתפו בתחרות אופנועים בלתי-חוקית שקיימו קבוצת רוכבי אופנועים מאזור המרכז. מחקירה ראשונית עולה כי השניים התנגשו חזית אל צד כשהאופנועים נסעו במהירות גבוהה במיוחד.

הכביש שבו אירעה התאונה הוא כביש שנסלל כבר לפני כעשור, אולם סלילתו לא הושלמה עד הסוף והוא אמור היה להיות כביש עוקף ליישובים עפרה ובית אריה. לדברי תושבי האזור בסופי שבוע הופך הכביש הזה, שבבסיסו הוא רחב וארוך, למסלול תחרות לאופנוענים המגיעים מכל רחבי הארץ.

תאונת דרכים בין שני אופנועים בכביש 465, ילד בית אריה שבשומרון, מאי 2014. דן אביב, חדשות 24
הכביש, שבבסיסו הוא רחב וארוך, הופך למסלול תחרות לאופנוענים המגיעים מכל הארץ/חדשות 24, דן אביב

תושבים באזור טענו כי התריעו בעבר על המרוצים במקום, אולם אגף התנועה במשטרה לא פעל כדי להפסיק את התחרויות. לעומת זאת, במשטרת מרחב השרון טוענים כי לא קיבלו תלונות על המרוצים בעבר ושמעו על כך רק בפעם הראשונה בעקבות התאונה אתמול, שבה נהרגו הצעירים, בני 22 ו-25 ממודיעין ומרמת גן. חקירת התאונה הועברה לאגף התנועה במשטרה, שם ינסו לבדוק מי עומד מאחורי ארגון המרוץ שהסתיים באסון.

ידוע כי במקום נערכים כדרך קבע בסופי שבוע אימוני "סטאנטס" - רכיבת פעלולים, "ווילי" - נסיעה על הגלגל האחורי ו"סטופי" - רכיבה על הגלגל הקדמי של האופנוע. רוכבי הפעלולים מגיעים לכביש זה משום שאין מקום מוסדר או מסגרת שבה ניתן להתאמן בכך - ספורט נפוץ בעולם. משום שאין מקום מוסדר אין הקפדה על ציוד מגן. ואכן, לפי עדויות מהמקום, אחד מההרוגים רכב ללא קסדה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
תאונת דרכים בין שני אופנועים בכביש 465, ילד בית אריה שבשומרון, מאי 2014. מד"א
תאונת דרכים בין שני אופנועים בכביש 465, ילד בית אריה שבשומרון, מאי 2014/מד"א

פרמדיק מד"א אביחי חדד שהגיע עם צוותו למקום לאחר התאונה, סיפר: "הובילו אותנו לכביש צדדי הסמוך לכביש שמוביל לבית אריה. על הכביש שכבו שני גברים צעירים במרחק של כ-70 מטר זה מזה, ובהמשך הכביש היו שני אופנועים מפורקים כתוצאה מהתאונה. שניהם היו מחוסרי הכרה ובמצב אנוש".

"הענקנו להם טיפול רפואי וביצענו בהם פעולות החייאה מתקדמות, אך הם סבלו מפגיעות רב-מערכתיות קשה מאוד ולאחר מאמצי החייאה נאלצנו לקבוע את מותם בשטח", אמר חדד . לדבריו, פצוע נוסף כבן 25 שנפצע קל ברגלו מחלקי האופנועים שעפו באוויר, קיבל טיפול רפואי במקום התאונה.

בהכנת הידיעה השתתף קובי ליאני.

(עדכון ראשון: 21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully