וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חניה רחבה במיוחד לנשים בסיאול: בקרוב גם בישראל?

28.5.2014 / 13:14

עיריית סיאול הקצתה מקומות חניה מיוחדים לנשים, עם שוליים רחבים שצבועים בצבע ורוד ועוררה את זעמן של הפמיניסטיות. מה הסיכוי שבארץ יאמצו את היוזמה השנויה במחלוקת? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

חשיפה: תופעה מדאיגה של קטינות אתיופיות מראשון לציון העוסקות בזנות במרכזי הקהילות של עובדים זרים מאפריקה. הנערות בגילאי 13 ומעלה מגיעות לחמארות ולמקומות הבילוי של האפריקאים באזור התחנה המרכזית בתל אביב וערים נוספות ומוכרות את גופן תמורת דמי כיס. בשירותי הרווחה של ראשון לציון מכירים את התופעה וטוענים כי הם משקיעים מאמצים ומשאבים בכדי למגר אותה. כתב הפלילים של וואלה!, אבי אשכנזי, עם הסיפור המטריד.

מימדי השחיתות בנמל אשדוד נחשפים: המשטרה מעריכה שאלון חסן ומקורביו גרפו לכיסם לא פחות מ - 17 מיליון שקלים. מנכ"ל הנמל התייחס היום לראשונה לפרשה ומסר הודעה קצרה לתקשורת, אך סרב להתייחס לשאלות עיתונאים. לדבריו, הדברים שקרו בעבר, לא יחזרו יותר ובנמל אשדוד הכל ייעשה על פי החוק. עובדי הנמל התכנסו היום כדי לדון במשבר. כתב וואלה! בדרום, יניר יגנה, על האווירה הקשה בנמל אשדוד.

הסודות של ירושלים: מהדורת וואלה! חוגגת יחד עם עיר הבירה ועם תושביה את יום ירושלים וחושפת את הסודות הכמוסים של עיר הקודש: מה חשב עליה מארק טווין? למה תפוח אדמה מצפון אמריקה נקרא ארטישוק ירושלמי? ואיך יכול להיות שוויליאם שייקספיר קבור בהר הצופים? כל מה שלא ידעתם על עיר הבירה.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר התקררות נוספת.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully