וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצטלמתם לפלייבוי עם בגדים? תשכחו מהתואר

29.8.2002 / 15:31

סטודנטים מטקסס צולמו במגרש כדורעף, כשהם לובשים חולצות עליהן מתנוסס סמל האחווה בה הם חברים; התמונה פורסמה ב"פלייבוי"; האוניברסיטה כינתה את העניין "פרסום זימתי" והשעתה אותם

תלמידי "אחווה" באוניברסיטת ביילור בטקסס הושעו מלימודיהם לשנה, מכיוון שתמונה של כמה מחבריה – בלבוש מלא – הופיעה במגזין "פלייבוי".

כחמישים גברים וארבע נשים, כולם היו סטודנטים באותה עת, צולמו במגרש כדור עף. בתמונה נראו חלקם לבושים בחולצות שעליהן מתנוססות האותיות היווניות סיגמא ואפילסון – כשם האחווה, ואחרים נפנפו בדגלוני "ביילור". בתמונה אחרת נראה אחד הסטודנטים, שמאז כבר סיים את לימודיו, כשהוא מצולם בעירום, תחת שם בדוי. התמונות הופיעו במגזין אוקטובר.

בכירים באוניברסיטה כינו את האירוע "פרסום זימתי", ואמרו כי הוא בניגוד מוחלט לערכיו של בית הספר. אתר הסי.אן.אן מדווח כי הנהלת "ביילור" איימה בעבר להשעות תלמידים אם יצטלמו למגזין. דובר האוניברסיטה, לארי ברומלי, אמר כי עונשם של התלמידים שתמונתם הופיעה בגליון - עדיין יכול להשתנות.

דוברת "פלייבוי", אליזבת' נוריס, סיפרה כי כמה מחברי האחווה צלצלו אליה לפני כחודש, ובקשו מהעורכים להסיר את התמונות. חברי אחוות "סיגמא אפילסון" סירבו להגיב לכתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully