וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחור העני מוונצואלה שזכה בתחרות והצטרף לאפיפיור

26.5.2014 / 12:58

משרד התיירות הגשים חלום לגוסטבו פרנקו, תלמיד כמורה מוונצואלה, שהוטס ארצה דרך קולומביה לפגוש את הכס הקדוש. מתוך המהדורה

צילום מסך

עוד במהדורה:

חשיפה: הפתרון של בגין לפיגועים אנטישמיים באירופה: "ליטול נשק ביד". ימים לאחר פיגוע אנטישמי בפריז באוגוסט 1982, שבו נהרגו שישה ונפצעו עשרות, הכין ראש הממשלה דאז, מנחם בגין, נאום חריף לישיבת הממשלה שבו קרא ליהודים תושבי צרפת "ליטול נשק בידם ולהגן בפועל על חיי היהודים". ברגע האחרון התחרט ראש הממשלה ומחק את צמד המילים "ליטול נשק". מהדורת וואלה! חדשות מביאה את המסמך המקורי שבו כתב בגין את המילים.
וגם: יומיים אחרי הפיגוע בבריסל, ואחרי שהימין הקיצוני כובש את אירופה: לראשונה מאז נפילת המשטר הנאצי גרמניה שולחת נציג של מפלגה ניאו-נאצית לפרלמנט האירופי. מפלגת ה- NPD, שמפיצה מסרים גזעניים ואנטישמיים, זכתה בעשרה אחוזים מקולות הבוחרים. גם בצרפת - מפלגת הימין הקיצוני של מרין לה פן זוכה לרבע מהקולות, והמפלגה הניאו נאצית היוונית "השחר המוזהב" זוכה בשלושה מושבים. איך זה משפיע על הקהילות היהודיות באירופה?

סקס כשר: כנס בנושא מיניות במגזר הדתי שהתקיים בחמישי האחרון בהשתתפות פסיכולוגים ורבנים, קורא להורים בציבור הדתי לדבר עם ילדיהם על נושאים מיניים ועומד על החשיבות שבסיפוק מיני של האישה. או כפי שניסח זאת הרב קנוהל: "המציאות המינית אינה מכוונת רק לילודה. חיי אישות זו אמנות שצריך ללמוד אותה, וצריך להגיע בה לפסגות הכי גבוהות. כמו שבתקיעות שופר אני רוצה להגיע לתקיעות הכי טובות". כתבת וואלה! יהדות, נטע סלע, על מצוות בין הסדינים.

התחזית: הלילה בהיר עד מעונן חלקית, מחר - התחממות ניכרת, ייעשה חם ויבש מהרגיל בעונה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully