וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 מיליון יורו לא טועים: גארת' בייל פורע שטרות

25.5.2014 / 14:55

שער ניצחון בגביע המלך וגול ששבר אתמול את אתלטיקו מדריד. גארת' בייל, המגן הוולשי שנחשב להעברה היקרה בהיסטוריה של הכדורגל, מצדיק בריאל כל סנט. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

הפיגוע בבריסל - שלב אחר שלב: פיגוע הירי במוזיאון יהודי בבירת בלגיה אמש, גבה שלושה קורבנות, ביניהם זוג תיירים ישראלים, עמנואל ומירה ריוה, זוג בשנות ה- 50 לחייהם מתל אביב. בקהילה היהודית בבריסל מספרים: הכתובת הייתה על הקיר, בעשור האחרון יש עלייה בגילויי האנטישמיות בבלגיה. כיצד התבצע הפיגוע האנטישמי ומי עומד מאחוריו?

את מי בדיוק מעניין ביקור האפיפיור בארץ הקודש? פרט לתושבי ירושלים שהולכים לעמוד בפקקים בעקבות ביקור האפיפיור בעיר הקודש - מי באמת מתרגש מביקורו של הכס הקדוש? רחלי רוטנר, עורכת וואלה! טק, הורסת את החגיגה וחושבת שההתלהבות סביב הביקור לגמרי מזויפת.

כמה יעלו התמונות מהחתונה של "קימייה"? עיתוני הרכילות במתח - קים קרדשיאן וקנייה ווסט התחתנו אמש בפירנצה באירוע מפואר, בהתאם למסורת קרדשיאן. תמונות מהחתונה טרם פורסמו ואם לסמוך על הזוג המלכותי של תרבות הטראש תיעוד האירוע יימכר במיליונים. אדם סרור, עורך וואלה! תרבות, על החתונה שמסעירה את צלמי הפפארצי.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר דומה, ללא שינוי ניכר בטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully