וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביעות בריבוע

אלי סהר

25.5.2014 / 4:27

1 ביום שישי האחרון צוטט יו"ר מכבי ת"א שמעון מזרחי: "מדינת ישראל היא מדינה שיש בה עולים שבאו ממלא ארצות. כשאלכס טיוס משחק בנבחרת ישראל אז הוא ישראלי ובמכבי לא?"

זאת היתה התשובה של מזרחי לטענות על הצביון הישראלי של אלופת אירופה. והנה, כאילו לא עבר שבוע, וטיוס מרח את האמת המרה בפני ראשי קבוצתו. נבחרת ישראל? נו באמת, יש לי לימודים וזה יותר חשוב. מעניין יהיה לראות עכשיו את ראשי מכבי ת"א נאבקים בשביל הנבחרת בדיוק כמו שהם מנסים להזים את הטענה של סאשה גומלסקי ז"ל: "איך קבוצה מאסיה עם שחקנים מאמריקה זוכה בגביע אירופה"?

2 מצד אחר, משעשע לראות את כל אלה שהעלימו עין כשעומרי כספי וגל מקל העדיפו להתכונן לקבוצותיהם באן.בי.אי ולא לשחק בכחול?לבן באליפות אירופה, ועכשיו מוחים על זה שטיוס ישראלי בשביל מכבי ת"א אבל לא בשביל הנבחרת.

לפני שנה זעקתי שמי שמוותר עכשיו למקל, יאכל גזר בשנים הבאות. דין הלימודים של טיוס זה אותו דין ההכנה של מקל. אגב, לא ראיתי שריק קרלייל, מאמן דאלאס, זכר למקל בינואר את מה שעשה מקל בספטמבר.

3 בשקט ומתחת לרדאר מנסה איגוד הכדורסל לסדר לדיאור פישר אזרחות. שחקן זר שלא שיחק כבר ארבע שנים בארץ, יקבל אזרחות רק בגלל שהוא 2.10 מ' ונשוי לישראלית. אחרי זה איגוד הכדורסל מספר לנו שהוא הקים נבחרת גבוהים והאקדמיה פורחת. איזה אופק אנחנו מראים לכדורסלנים הצעירים אם אנו רוצים לאזרח כל מה שזז?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully