וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

”ארצח בלונדיניות מפונקות”: הווידוי של היורה מקליפורניה

אליוט רוג’ר בן ה-22, בנו של עוזר הבמאי בסרט ”משחקי הרעב”, ירה למוות בשישה בני אדם בסנטה ברברה. בסרטון שצילם לפני הירי הבטיח לנקום בנשים שדחו את חיזוריו

צילום: רויטרס, יוטיוב; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

אחרי שעות ארוכות, הרשויות בקליפורניה אישרו את זהותו של האיש שירה למוות מוקדם יותר היום (שבת) בשישה בני אדם באזור סטודנטיאלי בסנטה ברברה, ולאחר מכן התנגש במכונית חונה ונמצא מת. היורה הוא אליוט רודג'ר, צעיר בן 22.
בהצהרה שפרסם הבמאי ההוליוודי, פיטר רודג'ר, ששימש כעוזר הבמאי בסרט "משחקי הרעב", הוא אישר כי היורה הוא לא אחר מאשר בנו. "המשפחה מאמינה שבנם ביצע את המעשה", נמסר.

על פי דיווחים בכלי תקשורת בארצות הברית, הירי החל בשעה 21:30 (שעון מקומי). השריף של מחוז סנטה ברברה, ביל בראון, סיפר כי התוקף נהג במכונית ב.מ.וו שחורה בשכונת איסלה ויסטה. מלבד 6 ההרוגים, 7 בני אדם נוספים נפצעו בתקרית. לדברי השריף, לאחר שפתח הגבר בירי, התפתחו חילופי אש בינו לבין שוטרים שהגיעו למקום. בשלב מסוים, הוא התנגש במכונית חונה וזמן קצר לאחר מכן מצאו אותו השוטרים עם פצע ירי בראשו. טרם התברר אם הפצע נגרם מירי השוטרים או שמא מדובר בהתאבדות.

עוד חדשות מהעולם:
היהודים בבלגיה חוששים: "האנטישמיות גדלה"
הטרוריסטים ששואפים להקים מדינה מוסלמית בסין
אוקראינה בוחרת: "מלך השוקולד" יגבור על המנהיגה לשעבר?

צעיר ירה למוות בשבעה בני אדם בקליפורניה. רויטרס
המכונית בו נסע לפי החשד רוג'ר בעת מסע הירי/רויטרס

במרכז חקירת האירוע נמצא סרטון וידאו, בו נראה רוג'ר הצעיר יושב בכלי הרכב בו נהג על פי החשד בעת ביצוע מסע הירי, ובו הוא חושף את הסיבה בגינה הוא הולך לבצע את המעשה. "היי, אליוט רוג'ר כאן. זהו הסרטון האחרון שלי", הוא פותח ואומר. "מחר זהו יום התגמול שלי. היום שבו אממש את הנקמה שלי נגד האנושות כולה".

בהמשך, הוא טוען כי במהלך שמונה השנים האחרונות של חייו חווה "בדידות, דחייה ותשוקה בלתי ממומשת", כשכוונתו בעיקר לחוסר היכולת שלו לתקשר כהלכה עם נשים. "נשים מעולם לא נמשכו אליי (...) אני בן 22 ועדיין בתול. מעולם אפילו לא נישקתי בחורה". לאחר מכן, הוא טוען כי הוא אינו מבין מדוע הן לא נמשכו אליו, ומבטיח: "אעניש אתכן על כך". לאחר מכן, הוא מפרט את הטבח אותו בוא מתכנן לבצע. "אגיע לבית האחווה באיסלה ויסטה", הוא מבטיח, "ואטבח בכל זונה בלונדינית מפונקת שאראה שם".

"גרמתן לי לסבול כל חיי, ועכשיו אני אגרום לכן לסבול", הוא אומר לסיום, "חיכיתי זמן רב לזה. אתן לכם את מה שמגיע לכם. לבחורות, שדחיתן אותי והתייחסתן אליי כחלאה, ולבנים הפעילים מינית, שחייתם חיים טובים יותר משלי. אני שונא אתכם. אני לא יכול לחכות לתת לכם מה שמגיע לכם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
צעיר ירה למוות בשבעה בני אדם בקליפורניה. רויטרס
זירת האירוע בסנטה ברברה, היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully