וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת רמזור והשרמוטות: "גברים אשכנזים וכוחנים"

20.5.2014 / 14:58

לילך וולך, מוואלה! תרבות, חושבת שמחאת האמהות החד הוריות נגד "רמזור" יצאה מפרופורציה, אבל יש לה גם ביקורת על יוצרי הסדרה. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

פרסום ראשון: המפה החדשה של מצלמות המהירות והרמזורים בכבישים. מתחילת השנה הוצבו עוד 16 מצלמות חדשות, רובן דווקא בערי המרכז ולא בכבישים בינעירוניים. באיזה צומת או כביש עלולים לצלם אתכם? מהדורת וואלה! חדשות ממפה עבורכם את המצלמות שאי אפשר למצוא בווייז.

ל"ג בעומר נוסח חסידות סאטמר: בזמן שאצלנו התגודדו משפחות סביב המדורה ושרפו קרשים ותפוחי אדמה בל"ג בעומר, בסטמפורד היל באנגליה, מקום מושבה של חסידות סאטמר הגדולה בעולם, הוסיפו למדורה גם מגן דוד. כתב וואלה! לענייני חרדים, יקי אדמקר, על הפלג הקיצוני שבחסידות שמתנגד לישראל ולציונות ובחר לבטא זאת בשריפת הסמל היהודי.

מי המרוויחה הכי גדולה מהגביע של מכבי? הניצחון בגמר היורוליג היה הישג נפלא לא רק להנהלת הקבוצה, השחקנים המאמן והקהל. החברה שמייצרת את קפסולות נורופן הימרה על המאמן דיוויד בלאט כפרזנטור של "נורופן קוויק" עוד לפני שמכבי בכלל עלתה לפיינל פור, ואחרי התבוסה להפועל ירושלים. עכשיו יש לה פרסומות על המרקע בכיכובו של הטאלנט הכי גדול במדינה.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר עלייה נוספת בטמפרטורות, יעשה חם מהרגיל בעונה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully