וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינת התרבות: עולים לפסטיבל מוסררה מיקס

19.5.2014 / 15:53

תערוכות חדשות, מיצבים מוזיקליים, די.ג'יי גרמני, אמן יפני והופעה מיוחדת של כנסיית השכל שתשיר במרוקאית: פינת התרבות בחיפוש אחר טרמפ לפסטיבל מוסררה מיקס שיתקיים בירושלים

מערכת וואלה!

בית הספר לאמנות מוסררה מציג את פסטיבל מוסררה מיקס 14, פסטיבל אמנות רב-תחומי ובינלאומי המתקיים מידי שנה בשכונת מוסררה בירושלים, ביוזמתו של בית הספר מוסררה ע"ש נגר. הפסטיבל משמש מוקד להתרחשות אמנותית וחברתית, המגלמת את ההוויה התרבותית והפוליטית של ירושלים בפרט, ושל ישראל בכלל, תוך כדי התכתבות עם רעיון מרכזי אחד. השנה הפסטיבל יבחן את נושא ה"אנאלוג".

בין היתר, יכלול הפסטיבל עשרות אמנים מהארץ ומהעולם, הופעה מיוחדת של כנסיית השכל עם שירים במרוקאית, הדי.ג'יי הגרמני אלק אמפייר, הופעות של של ההרכב פוטוטאקסיס וכן של יוסי פיין וחברים, מיצב מוזיקלי של יוסי וגידו מר-חיים, שתי תערוכות צילום, שני מיצבי וידאו של האמן הגרמני Bjørn Melhus, "הפארק" של האמן היפני קוהאי יושיוקי ועוד.

הפסטיבל יתקיים בתאריכים 20-22.5 בין השעות 19:00 עד 23:00, ברחוב הע"ח 9, בחצרות הבתים ובמרחבים הציבוריים העירוניים. הכניסה לאירועי הפסטיבל הינה בחינם, למעט הכניסה להופעות – מחיר כרטיס לאלו עומד על 40 – 60 שקלים. פרטים נוספים אפשר לקבל באתר הבית של פסטיבל מוסררה מיקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully