וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינת התרבות מחפשת טרמפ לפסטיבל יערות מנשה

15.5.2014 / 16:30

נתקעתם בלי תכניות לסוף השבוע? מזל שיש את פסטיבל יערות מנשה, כי מי מאיתנו לא מעדיף לבלות את השבת תחת עצי אורן בקרבת אינדי ישראלי ופרינג' מקומי

מערכת וואלה!

פסטיבל יערות מנשה למוזיקה ואמנות רב תחומית יתקיים זו הפעם השישית בין התאריכים ה-15 ועד ה-17 במאי, בלב יער קק"ל שבמרחב הביוספרי, רמת מנשה.

עשרות מופעים יעלו בפסטיבל השנה, במשך שלושת הימים ועל גבי מספר במות מקבילות. בין המופעים והמופיעים ניתן למנות את מרסדס בנד ומופע הארנבות של ד"ר קספר, "שרות חוה אלברשטיין", עמיר לב במופע להקה וביצועים מאלבומו החדש "נוגע בדרכון", הקולקטיב מארחים את שלומי שבן, TheAngelcy, עמית ארז והסיקרט סי, בינת אל פ'אנק, רמזיילך עם BEMET מארחים את שי צברי, שני/ אחרון/ אוקטובר – במופע איחוד, ניצן חורש והקאט אאוט קלאב, מאיה בלזיצמן ומתן אפרת, אקו וטיטו, UBK, LBT, ועדת חריגים, ארז הלוי, לוסיל מארחים את עדי אולמנסקי, שנטל ,Great Mountain Fire, אינגה דינגו, אלקטריק זו, בוקרסט, היללה, אנסמבל חביבתי, אנסמבל פארן, AnnaRF ועוד.

בנוסף יתקיימו מופעים רב תחומיים, הרצאות ומפגשים בפסטיבל: הוטל חליג'י (שירה ערבית קלאסית עם מקצבי היפהופ וג'אז), תיאטרון אספלט (מופע קרקס מוסיקלי), Heart Beat (הרכב שהחל כפרויקט נוער מוסיקלי שבא לאחד בין צעירים יהודים לפלשתינאים), קבוצת המחול של נעה דר (במופע סולו מחול לשירי טום וויטס), קראנץ' 22 (מופע מיוחד- שעת סיפור- הפסקול האבוד של עליסה בארץ הפלאות, מוזיקה חיה בליווי ציור ומחול) הרצאות: מפגש והשמעות עם גיל ראסטה (על רגאיי, ראסטה, בוב מארלי), ערן סבאג (הרצאה על שורשי הבלוז), הצגות: אחד שחור חזק (מבית הספריה בגן לוינסקי למהגרי עבודה ופליטים) ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully