וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינת התרבות: תולעי הספרים התאחדו!

12.5.2014 / 15:41

תולעי הספרים התאחדו! פסטיבל הסופרים הבינלאומי יתקיים זו השנה הרביעית במשכנות שאננים בירושלים. לכו בתנאי שלא תספרו לאף אחד שאתם משאירים אזני חמור בספרים

מערכת וואלה!

פסטיבל הסופרים הבינלאומי חוזר להתקיים זו הפעם הרביעית במשכנות שאננים בירושלים. פתחו יומנים וסמנו לעצמכם את ה-18 עד ה-23 במאי, שזה ממש בשבוע הבא. כמיטב המסורת, גם השנה יעלו לעיר הקודש מיטב אנשי המילה הכתובה, מהארץ ומהעולם, וישתתפו במפגשי קריאה, סדנאות לכתיבה יוצרת, קריאה תיאטרלית ועוד.

בין היתר תוכלו למצוא בפסטיבל את הסופרת ניקול קראוס, אשתו של ג'ונתן ספרן פויר שהשנה דווקא לא ישתתף, ובנוסף לה ולעוד אורחים מחו"ל, יהיו כמובן גם השלאגרים המקומיים שלנו: שמעון אדף, חיים באר, נועה ידלין, סייד קשוע ואחרים.
הפסטיבל יתמקד השנה בזיקה שבין כתיבת פרוזה לכתיבה של תסריט, ובמסגרת זו יארח אתגר קרת את התסריטאי האמריקאי מייקל קוניבס לשיחה צפופה.

עוד במומלצים הם תכנית מיוחדת של "ציפורי לילה" שינחו על הבמה שהרה בלאו וניר ברעם, קבלת שבת ספרותית-מוזיקלית עם שלומי שבן ואירוע מחווה לציון 90 שנים להולדתו של המשורר יהודה עמיחי בהשתתפות אסף אמדורסקי וישראל גוריון. אל תשכחו להביא סימניה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully