וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסיבת כיתה": שכבה עם שלושה מתלמידיה - בלילה אחד

אלן לינדסי, מחנכת מקרולינה הדרומית, חוותה ערב עמוס במיוחד בחודש שעבר בחגיגה פרטית שקיימה עם תלמידה. כעת היא עשויה להישלח לבית הכלא לחמש שנות מאסר

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

מורה בת 29 מארצות הברית עומדת למשפט בגין קיום יחסי מין עם שלושה מתלמידיה הצעירים. אם תורשע, היא עשויה להיכלא למשך חמש שנים. לפי כתב התביעה, אלן לינדסי, מחנכת ממחוז ברקליי בקרולינה הדרומית, שכבה עם השלושה במהלך מסיבה.

לינדסי הואשמה בסוף השבוע האחרון בשלושה סעיפי תקיפה מינית של תלמידים. שניים מהתלמידים היו בני 17, והשלישי בן 18. יחסי המין בין המורה לשלושה התקיימו במסיבה שנערכה בבית פרטי באמצע החודש שעבר. לאחר שנחשפה הפרשה, לינדסי פוטרה מעבודה בבית הספר התיכון המקומי ונאסר עליה להתקרב למקום.

עורך דינם של התלמידים טוען כי המורה קיימה יחסי מין עם השלושה גם בהזדמנויות אחרות. פרקליטה של לינדסי אמר כי "מדובר באישה נשואה ואם לשלושה ילדים קטנים. הטענות נגדה מסבות סבל רב לה ולמשפחתה".

חדשות נוספות מרחבי העולם
דרמה בשחקים: ילדה תאומות לעיני הנוסעים במטוס
הנחשים פשטו על לונדון: "מסוגלים למחוץ ילדים"
המון זועם כרת את איבר מינו של חשוד באונס בברזיל

אלן לינדסי, מורה המואשמת ששכבה עם שלושה תלמידים במסיבת כיתה – קרולינה הדרומית, מאי 2014. יוטיוב, צילום מסך
לינדסי בדיון בבית המשפט בסוף השבוע בקרולינה הדרומית/צילום מסך, יוטיוב

הפרקליט מייק בוסנאק, המייצג את התלמידים, סיפר לרשת חדשות מקומית על השתלשלות האירועים כפי שתיארו אותה השלושה. "זה התחיל כ'שיחה מלוכלכת', ואז הם התחילו להחליף הודעות טקסט. היא שלחה להם תמונות עירום, ומשם זה נמשך".

בראיין פנטון, נציג משרד השריף, אמר בבית המשפט: "כאשר מורה מפרה את אמונו של התלמיד, היא מפרה את אמונה של הקהילה כולה".

יחסי המין בין המורה לשני התלמידים הקטינים מוגדרים עבירה פלילית, והעונש המרבי המצטבר בכתב האישום הוא חמש שנות מאסר. סעיף האישום הנוגע לתלמיד המבוגר יותר מוגדר עבירה אתית בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully