וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי "תג מחיר" הם באמת "ניאו נאצים עבריים"?

11.5.2014 / 16:04

ההשוואה שערך הסופר עמוס עוז בין מבצעי פעולות "תג מחיר" לבין ניאו נאצים, עוררה תרעומת. גם היום, רוססו כתובות נאצה בפתח תקווה. האם יש מקום להשוואה בין שתי הקבוצות?

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

למה באמת בוטל תרגיל העורף? שר הביטחון, משה יעלון, והרמטכ"ל בני גנץ החליטו לבטל את התרגיל להגנת העורף בשל מחסור במשאבים. קציני צבא, שצפויים להשתתף בתרגיל, קבלו הודעה שהוא יידחה ויהווה חלק מהתרגיל המטכ"לי שייערך בסוף השנה. האם ההודעה על ביטול התרגיל היא עוד ספין של מערכת הביטחון בקרב מול האוצר על התקציב הביטחון?

"ישראל צריכה לפרוש מהאירווזיון". אביעד קדרון, עורך וואלה! תרבות, חושב שזכייתה של הגברת המזוקנת בתחרות האירוויזיון אמש רק מוכיחה שישראל לא מבינה את המהות של התחרות, ושעד שנפסיק להתייחס לאירוע המוזיקלי כאל מבצע צבאי או תחרות שחייבים לזכות בה, אין לנו מה לחפש במופע המהנה והנצפה ביותר באירופה.

בירה בעשרה שקלים - מגמה מבורכת או מסוכנת? אחרי שקופיקס עשו את הסיפתח, רשת ברים נוספת מצטרף למהפכת הוזלת מחירי האלכוהול ומציעה משקאות חריפים בעשרה שקלים. אבל מה המשמעות של הוזלת המחירים? מה זה עושה לסצנת צריכת האלכוהול בישראל? ומה ההבדל בין תחנות "התדלוק" החדשות לפיצוציות שנאסר עליהן למכור אלכוהול בשעות הלילה המאוחרות?

התחזית: הלילה מעונן חלקית וקריר, מחר ירידה קלה נוספת בטמפרטורות והן תהיינה נמוכות מהרגיל בעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully