וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפרה שהשר שלום ביצע בה מעשים מגונים - ולא התלוננה

7.5.2014 / 15:17

לוואלה! חדשות נודע כי אישה שעבדה עם השר בשנים האחרונות, סיפרה למשטרה על מעשים מגונים מצדו - וסירבה להתלונן. הבוקר הורה וינשטיין לסגור את התיק. "נשים סירבו להעיד"

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

תושבי יצהר קוראים לגרש את הקיצונים מההתנחלות: "אנשים איבדו את הברקסים שלהם, איפה צמח הטירוף הזה?" לאחר שצעירה בת 22 כתבה בפורום היישוב כי אין לה שום בעיה להרוג חייל צה"ל, במועצה וביישוב דורשים מהקיצונים לעזוב את ההתנחלות. ראש מועצת שומרון, גרשון מסיקה, קרא ל"פרובוקטורים" מיצהר לעזוב את השומרון.

כך פועלת תעשיית חטיפות הנשים באפריקה: שלושה שבועות לאחר שחטפו מאות ילדות מבית ספרן בניגריה, ארגון הטרור בוקו חראם חטף עוד שמונה ילדות. בשנים האחרונות הפכה חטיפת הילדות לתעשייה של ממש. מרבית הנערות שנחטפות נמכרות למשקי בית וזנות כחלק מתעשיית הסחר בבני אדם שמשגשגת באפריקה. חוקרים מעריכים כי למורת המאמץ, לא ניתן יהיה לאתר את הנערות והילדות שחטף הארגון הקיצוני בעשור הקרוב.

גמר גביע המדינה בכדורגל: מכבי נתניה ועירוני קרית שמונה ייפגשו הערב באצטדיון רמת גן, התל-אביביות יצפו במשחק בטלוויזיה. למה המפגש בכל זאת מסקרן, והאם קריית שמונה שייכת למועדון הקבוצות הגדולות בליגה?

תחזית: הלילה קריר, מחר החורף חוזר עם גשם מקומי וטמפרטורות נמוכות מהרגיל לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully