וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האליפות של מכבי תל אביב שייכת לאיש אחד?

4.5.2014 / 12:48

מכבי תל אביב זכתה אמש באליפות עונה שנייה ברציפות. האם זה היה קורה בלי ערן זהבי? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

מי המנהיג הגדול בתולדות ישראל? סקר מיוחד של מכון גיאוקרטוגרפיה עבור וואלה! חדשות דירג את גדולי המנהיגים בישראל: מי הגיע למקום הראשון והיכן ממוקם ראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו? וגם: היכן היו מעדיפים הישראלים להיוולד ולחיות? מי מוביל את רשימת הפטריוטים ומי הכי מיואש? פרופ' אבי דגני, נשיא קבוצת גיאוקרטוגרפיה, על הסיבות בגללן הישראלים אינם שבעי רצון.

"הרגע שלי במלחמת העצמאות" - ביום העצמאות יעלה פרויקט מיוחד בוואלה! חדשות - עדויות ממקור ראשון של נשים וגברים שלחמו בקרבות תש"ח, המספרים על הרגע הדרמטי שלהם במלחמה על הקמת המדינה. הלוחמים תועדו במסגרת פרויקט של עמותת "תולדות ישראל". צפו בחלק מעדותו של הלוחם אמנון גלעד שלקח חלק בקרב על נירים.

האם בן אליעזר מגמד את ניתוח השתלת הכליה שלו? המועמד לנשיאות, ח"כ בנימין בן אליעזר, התראיין הבוקר לגלי צה"ל וטען כי אינו זקוק לניתוח וכי הוא עובר אותו בכדי "לשפר את איכות החיים שלו". בן אליעזר גם אמר שלעבור דיאליזה זה כמו "ללכת לאכול ולהתרחץ". מנתחים בכירים ומומחים להשתלות כליה מציירים תמונת מצב שונה מזו שמתאר בן אליעזר, מסבירים שדיאליזה היא טיפול קשה עם תופעות לוואי, שאדם בגילו של בן אליעזר יכול לחיות שנים בודדות בלבד עם דיאליזה ללא ניתוח וכי אין ניתוח בלי סיכונים ובלי סיבוכים.

תחזית: הלילה חם מהרגיל, מחר, יום הזיכרון, שרבי. ביום העצמאות יוסיף להיות חם מהרגיל, בשעות הצהריים השרב יישבר והרוחות יתחזקו.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully