וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתיעוד: משליך באוויר את בנו הפעוט של שכנו

סין: צ'אנג וואנג תפס את ילדו של שכנו, מנג טואן, מיידה אבנים לעבר דוד החימום שלו. כשביקש להסב את תשומת לבו של אביו, נתקל באלימות. אז, כדי להימלט, הוא החליט לנקום

צילום: יוטיוב, עריכה: טל רזניק

סכסוך בין שכנים בסין כמעט ונגמר במוות של פעוט: צ'אנג וואנג, בן 38 מהעיר שינג'י, השליך באוויר את בנו בן השנה של שכנו בגלל ויכוח על דוד חימום. הפעוט נפצע באורח קשה והוא סובל משברים מרובים בגופו.

הוויכוח החל כאשר צ'אנג תפס בן אחר של שכנו, בן תשע, מיידה אבנים לעבר הפנלים הסולריים הצמודים לדוד החימום שלו. הוא ניגש לביתו של השכן, מנג טואן, בן 30, כדי להתעמת עמו על מעשה בנו. אלא שטואן היה עסוק בחגיגות יום הולדת 40 לאחיו, התעלם מפנייתו של צ'אנג – ובסיוע החוגגים האחרים, החל להקניטו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צ'אנג המבוהל משליך את הפעוט האומלל/מערכת וואלה!, צילום מסך

כלי התקשורת בסין מדווחים כי החוגגים צחקו על צ'אנג, איימו עליו ואף היכו אותו. על פי הדיווחים, צ'אנג המבוהל נס על נפשו, ועל מנת להסיט את תשומת הלב ממנו, הוא תפס את הפעוט וזרק אותו באוויר. התינוק הפצוע פונה לבית החולים כשבתחילה היה חשש לחייו, אך לבסוף הוא הוצא מכלל סכנה. התקרית תועדה במצלמות הרחוב במקום.

דובר המשטרה מקומית אמר כי למרות שלא מדובר בפעולה מתוכננת מראש, עדיין מדובר בתקיפה. "האיש הזה חש מאוים וחיפש דרך להימלט", הסביר. "למרבה הצער, הפעוט החף מפשע נפצע באורח קשה כתוצאה מכך". צ'אנג ובני משפחתו של הפעוט נעצרו.

עוד סיפורים שאסור לפספס:
נגיף מרס זוהה בארה"ב: "עדיין אין סיבה לפאניקה"
טמנה את הכלב בבית קברות נוצרי - ותשב בכלא?
צפו: בולען ענק בלע את כל המכוניות ברחוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully