וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח בנט שוב סידר לחברים קמפיין ממשלתי?

2.5.2014 / 13:19

משרד פרסום שליווה את הקמפיין של השר ושל מפלגתו זכה באחרונה בקמפיין עבור משרד הדתות, זאת למרות שבית המשפט כבר פסל בעבר התקשרות דומה בין המשרד לשר. ההחלטה הושהתה

השר בנט בישיבת סיעה של הבית היהודי, אוקטובר 2013. נועם מושקוביץ
נפתלי בנט/נועם מושקוביץ

משרד הפרסום "גל אורן", שליווה את הקמפיין האישי של נפתלי בנט ושל מפלגתו "הבית היהודי" בבחירות האחרונות לכנסת, זכה באחרונה פעם נוספת במכרז שערך משרד הדתות, שנמצא תחת אחריות המפלגה. זאת, למרות שבית המשפט כבר ביטל בעבר זכייה של המשרד במכרז דומה, בשל טענות שהשר בנט תפר אותו עבור מידותיו של המשרד המקורב אליו, שייצג אותו גם בקמפיין אישי כאמור.

לפני כשלושה שבועות החליטה ועדת המכרזים של המשרד לבחור במשרד עבור הקמפיין בדבר שנת השמיטה. בתחילת השבוע האחרון הגישה חברת "דנאל", שהגיעה למקום השני במכרז, עתירה לבית המשפט נגד ההחלטה. בעתירה הועלו טענות נגד הקשר שבין משרד הפרסום ל"בית היהודי", נגד ועדת המכרזים שלא יישמה לכאורה את פסק הדין הקודם בעניין, וכן נגד משרד הפרסום עצמו.

"ההצעה של הזוכה במכרז יקרה ב-480 אלף משלנו"

בעקבות העתירה, הודיע משרד הדתות שהוא משהה את ההתקשרות עד לבירור הטענות, והוסיפו כי "המשרד ישיב לכל השאלות במסגר ועדת המכרזים". לפיכך התבקש בית המשפט למחוק את העתירה ולאפשר לוועדת המכרזים לבצע את עבודתה. השבוע קבע בית המשפט כי העתירה תימחק, ובמקביל ניתנה לצדדים הזדמנות להגיש עתירה חדשה.

בעתירה החדשה, טענה בין היתר חברת "דנאל" כי למרות שהצעתה הייתה זולה ב-480,000 שקל מ"גל אורן", האחרונה זכתה במכרז. החברה הוסיפה טענה דומה לזו שהועלתה בעתירה הראשונה לפיה ההחלטה החדשה נעשתה תוך התעלמות בוטה מהחלטתו של השופט לבטל את המכרז תוך שהוועדה חוזרת ומפרשת את תנאי הסף במכרז כאילו הניסיון הנדרש בו כולל גם ניסיון בפרויקטים פרסומיים זאת כדי להיטיב עם משרד הפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully