וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת סילבן שלום: וינשטיין החליט שלא לסגור התיק

היועץ המשפטי לממשלה החליט בתום פגישה עם פרקליט המדינה כי תיק החקירה נגד השר שלום, שלכאורה היה מעורב בהטרדה מינית, לא ייסגר. ככל הנראה, ישנן פעולות חקירה שטרם הושלמו

היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, החליט היום (רביעי) בתום פגישה עם פרקליט המדינה, שי ניצן, ראש אח"מ ובכירים נוספים לא לסגור לפי שעה את תיק החקירה נגד השר סילבן שלום. ככל הנראה, ישנן פעולות חקירה בתיק שטרם הושלמו. חקירתו של השר שלום החלה על רקע חשדות להטרדה מינית של שתי נשים.

בשבועות האחרונים ביצעו חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה שורה של פעולות, במטרה לבחון את החשדות שעלו ממידע שהתקבל, שלפיו שתי נשים הוטרדו מינית לכאורה על ידי השר. בשני המקרים לא התקבלו תלונות רשמיות, זאת על אף שהמשטרה הגיעה לשתי הנשים ובדקה עמן את החשדות.

סילבן שלום. AP
הפרשה עדיין לא מאחוריו. השר שלום/AP

התלונה הרשמית שהוגשה, שייחסה לשלום עבירות של הטרדה מינית לפני 15 שנה, נשללה כבר בתחילת הדרך בשל חוק התיישנות. וינשטיין החליט בהמשך להחזיר את התיק לידי המשטרה לנוכח המידע שהתקבל במשטרה ובפרקליטות על חשדות נוספים שעליהם לא חלה התיישנות.

מאז התקבלה התלונה הראשונה נגד שר האנרגיה והמים, פעלו במשטרה בניסיון לאתר נשים נוספות שהוטרדו לכאורה על ידי שלום. הפעילות התמקדה בכמה נשים שהיו עמו ביחסי עבודה בעבר, בניסיון לשפוך אור על דפוס ההתנהגות שלו כלפי נשים שהיו כפופות לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully